一玥
一玥

生活,心理,正向,樂觀,自由.... 文字給我力量去支撐這灰暗的世界 文字給我回憶和感恩的動力 文字給我一個樹洞 文字又給了你什麼?

好哥哥

攝於GF N班,未夠3歲的你



終於有時間抒發一下,不,可以說是表揚一下飯仔的表現。

哥哥這身份對於1歲多歲的他有點沉重,得知自己要成哥哥,他的最大願望是「妹妹可以快d識行路路,陪我玩Diesel ten 遊戲丫」(是火車追逐再跌落橋既game)


由大肚開始,一一己經心知我唔抱得佢,他也沒有埋怨太多。

記得出院那天,一一當晚大爆發,只有我跟他兩人既晚上,他不停哭,大叫,發脾氣,因我三晚都不在他身邊。我擁他入懷問他是否好掛住媽咪,擔心媽咪唔返黎呀?」一一大叫:「係呀!!!嗚.....嗚.....呀!」我之後拉起衣服讓他看我傷口包紥,跟他說拎左妹妹出黎勒,媽媽唔會再入醫院勒。你唔好唔開心啦!一一即時撲入我懷中,哭了兩聲便突然沉睡在我懷中。翌日他便滿懷期待等着妹妹回家!

當然,時間是分配不平均,因此都出現一般搶媽咪,搶玩具,突然破壞引你注意,突然唔識自己食飯要你餵,粗暴同阿妹玩,同埋咩都no 既情況。 但對於一個三歲要面對比人搶走媽媽甘大件事既情況底下,我好明白都體諒,雖然經常出現想大巴大巴車佢既感覺。


但飯卻一日一日成長,去學習做哥哥的角色。

1.一聽到妹妹喊就會沖去廚房通知煮緊飯既我

2.係甘打妹妹既小報告,例如偷食狗糧呀,熄機開機爸爸既PS4….

3.亦會同我講不如哄左妹妹訓教我地先出去玩,幫我熄埋房燈

4.教妹妹玩火車(雖然一定要跟佢既粗暴玩法)但可見佢有心想一齊玩

5.會同妹妹一齊分享妹妹既野食,哈

6.出街只要有唔識既人行近BB車都即大叫同趕人走

7.唔熟既人抱妹妹都唔比架

8.好多人問可唔可以比妹妹佢,一一都會拒絕

下刪一萬字


雖然會成日整喊妹妹,又會爭呢樣果樣,不過我知道你心中不可以無左妹妹既。

果D只可以你蝦佢,無人可以蝦佢既心態!


記得一晚….

我同一同妹在床上臨訓前既時間,你突然同肉講

飯:不如你快D行路啦?

肉:呀DADA

飯:你話好呀?係咪想同哥哥玩火車遊戲呀?

肉: (露牙肉笑)

飯:媽咪妹妹話好呀!

我:甘咪好囉,妹妹好想同你玩,你開唔開心呀?

飯:開心!妹妹會唔會老?

我:做咩呀?你想妹妹老?定唔想妹妹老丫?

飯:一一唔想妹妹老,唔想媽咪老,唔想爸爸老,唔想哥哥姐姐(波細),唔想拔拔姨檬檬姨老,唔想拔拔老,唔想婆婆老,唔想麻麻,大姑姑二姑姑老….

我:點解呀?

飯:老左會死架…我唔捨得…我要一家人一齊既


我馬上擁他入懷,親吻佢既面仔,講左句I LOVE YOU

一一都回應左 I LOVE YOU , GOOD NIGHT


見到你一日一日既進步,媽咪好開心。

媽咪會陪你慢慢行呢條人生馬拉松

加油呀! 

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论