貝星人
貝星人

闢一塊心田,自個兒筆耕。嗜好太多,時間太少。想隨心所欲,亦隨波逐流。主修心理學,NLP高級執行師、註冊催眠治療師。愛動物、愛寫作、愛學外語,重複學習、忘記、再學習。不擅長運動,相信 Thoughts Are Things,2019 年參加大阪初馬,因為堅持,所以完成。2021 年由香港出走到英國,開展人生下半場大冒險。

我是 B126 星球人?

究竟是誰把我丟在地球上?
「你唔係以為你自己唔怪呀嘛?」
「證明係你怪。」
「你係好多地方都怪。」
「終於有人可以話你知,其實我唔係怪物,你先係。」
「可能係你本身都屬於怪。」
「你係外星人。」
「同地球接唔到軌的氣場,人本身是好的。」
「你會唔會考慮返地球上 99.9% 正常人類嘅溝通方式?」
「你個磁場特別怪,專吸怪人。」
「喺你身上特別多奇人奇事發生。」
「你唔同我哋,你特別好運,特別多好人喺你身邊。」
「我哋不嬲都話你係唔正常㗎喎,講咗好多年啦!」
「你真係歐洲人(好運的人)!」

奇怪的人.不正常人類.外星人

關於我不是正常人類一事,我一直略有所聞。

一直以來,我也沒有認真放在心上,因為明明眼耳口鼻我有齊,相貎端正,四肢健全,智力正常,何來不正常之有?

何況之前聽過的說法也沒那麼直接地說我「不正常」,一般的說法都是說我的想法比較特別、磁場有點奇怪,經常運氣不錯,身邊很多好人待我好,同時也遇到不少奇怪的人,還有心智較真實年齡滯後很多年等等。


好人好事好運氣

我覺得自己身邊總是有很多好人好事發生,#好人好事系列 在我的人生裡沒有停止過,不是說我身邊沒有壞人或沒遇過不好的事情(點會無呢?),但比例上所佔的百分比實在是低。

這一點,身邊朋友大致並無異議,他們都覺得有些奇怪的好人好事發生在我身上就變得正常(即係話我本身奇怪同唔正常?)。譬如很經常的對白會是這樣﹕

我﹕「嘩!佢咁好人嘅?!咁樣幫我喎!」
朋友﹕「係你啫!又唔見對我哋會咁!」

讀書年代遇到的好人好事

譬如讀書年代,老師、同學總是對我很好。

幼稚園時,班主任會抱我在她的大腿上上堂;

小學一年級時,全班罰留堂,但老師說我除外,說因為我乖;

中二家長日,班主任問我媽咪﹕「塊壁佈板係咪好靚?你個女整㗎!」

我媽咪﹕「吓?角落頭有個窿都話靚?」

班主任﹕「佢費事開多張新嘅壁佈紙,節儉、環保係美德。」

媽咪反眼﹕「咁都得呀?」

大學時,有個女同學會每堂課都替我印筆記。甚至有次我收回改好的功課,發現有不是我的字跡,另一個女同學說﹕「我見你呢題無做,幫你寫咗先交。」(點會咁好??)

就連讀日文 Postgrad 時,全部都是成年人,但都會有個女同學也是每堂替我印筆記,還有素未謀面的日本網友幫我做聆聽功課,後來我和前夫結婚一周年去日本旅行,這位網友還在橫濱訂了一晚窗口面向摩天輪的酒店房間,說送給我們做禮物,叫我千萬不要推卻。(真係好到想像唔到!)


我係一隻大頭蝦

我至少三次遺失了我的 iPhone,但都安然找回來。

遺漏在的士、遺漏在 lalamove 貨車上、遺漏在繁忙午飯時段的餐廳裡⋯⋯兩次司機收到我來電都截返把電話送回給我,那餐廳的職員也替我保管好我的電話。

有一次,我和兩個女同事去吃午飯,甫進餐廳,餐廳經理就說:「呀!有枝潤唇膏,應該係你上次嚟食飯留低,我幫你 keep 起咗。」

「潤唇膏?呀!好似係。」(其實對上嗰次嚟食飯已起碼一個月前,而嗰枝潤唇膏只係枝幾十蚊貨仔,唔見咗之後我已即刻買過另一枝)

我:「咁好嘅?咁樣一枝潤唇膏都幫我 keep 成個月?!」
同事:「係你先會遇到呢啲事。」

(呀,係呀,我成日大頭蝦漏低嘢,試過掛住同男朋友傾電話,買完豆腐花,俾完錢又找完錢就走,成碗豆腐花無拎到,結果又要落樓去拎返,別忘了我住唐樓六樓,上落來回十二層樓梯)

「好人好事」之例,還有試過在杭州要趕去火車站買車票去上海,但繁忙時間堵車又沒有的士,酒店大堂的經理竟然提出自己駕車送我去火車站,到了火車站還確保我買到去上海的火車票才離開。

這件「好人好事」事後被朋友說我太沒戒心、太危險,我才想到:「又係喎,對方唔一定係好人。」但至少這次最後證明那位酒店大堂經理真的是好人。


盲點

身邊那位他:「你好彩!但唔係成日咁好彩!可唔可唔好咁易信人,好唔好?」(好好好好好)

雖然他也覺得我是異常地遇到很多對我好的人,但總不忘提我地球很危險,到處都有邪惡的人,而且說我盲點也異常的大。

是的,我是很易看到別人的好,不好的一面,我總是有點盲,但不算全盲。

我:「佢頭先開會咁講好衰!」
好同事:「你唔係而家先知呀嘛?個個臨走 last day 都同你講叫你小心佢喎!」
我:「我之前唔覺,佢之前好似都有時係好?」
好同事反眼:「真係好想打你!係你先當佢朋友,記住呢個唔係朋友!只係同事!同埋係會放蕉皮跣你嘅同事!」

(我今年開始醒覺,係咪因為「四十不惑」?但可惜我剛辭職,醒覺得太遲𠻹!)

又有些時候,自己沒有那種想法就會以為事情沒有發生,此等修為勁過「掩耳盜鈴」。

又有些時候,自己沒有那種想法就會以為事情沒有發生,此等修為勁過「掩耳盜鈴」。

譬如身邊朋友說某某喜歡我,我一半以上機會是感受不到或覺得不能確認。其實想想也很正常,因為身邊本來的朋友都對我好好,超越朋友界線的那種好便變得沒那麼明顯了。

再者,我會覺得我不喜歡他,於是我會認為他其實也未必會喜歡我,或者覺得他喜歡我也與我無關,因為我都沒有喜歡他,然後會傾向相信甚麼事都沒有發生。(咁感情係雙向㗎嘛,唔係咁嘅咩?咁我都無鍾意人,結果都係無事會發生㗎喎)

我很多時候要過了好一段時間後才會覺得原來真有其事,因為當我一直沒有反應,那些人就漸漸遠離了或態度轉變了,我才會想之前那種好原來是有點弦外之音。

所以,有人問我說﹕「你唔覺得表白好無聊咩?」

我﹕「如果唔講明,我可能會唔知,我估我係要人表白嗰種先知。」


杞人開心,杞人憂心

想法方面,朋友有時也會覺得我的想法有點與別不同。

我會為很小的事情而開心、感動。

譬如昨天我想問有關機票的問題,忽然想起有個超過十年沒聯絡的旅行社舊同事,於是就問問她,然後她就自動自纓說之後會幫我處理,叫我不用擔心。

我﹕「你真好!我記得當年 honeymoon 個 trip 都係你幫我一手包辦!我咩都唔使搞!雖然而家已經離咗婚!」
她﹕「係咩?唔緊要啦!而家 airline 有好多變動,我幫你搞,之後有咩變化或者你有咩要改都唔使煩嘛!」

但有人卻說我會這樣忽然找一個多年沒聯絡的舊朋友,本身就是有點奇怪。(係咩?)

另一邊廂,我也會為很無聊的事擔心、糾結。

如究竟收到 message 後「已讀不回」會唔會令人很不開心?大家都說不會。但因為我會有這種感受,所以我也會想是否其他人都會這樣。不過也不是所有人已讀不會都令我不開心,主要是關係親密的人,如果久久不回,我會有點不安。

又譬如我辭職會否帶給同事麻煩?他們會不會覺得我捨他們而去?我可以在離職前做些甚麼事安排得更好一點?(但其實地球無咗我係一樣會轉,而事實上佢哋聽到我走係戥我開心咁,多過諗工作點點點。)



流落地球上

直至 2020 年,竟然有人說出我擁有與地球接不到軌的氣場,明言我不是來自地球,而是火星,或是 B126 星球。

原來我是流落在地球上?

好吧!

諸位地球人,我沒有火箭回鄉,流落期間,希望我好好學習一下地球人的風土習俗與文化。(乜都投訴一餐?防人之心不可無?誰大誰惡誰正確?各家自掃門前雪?)

算……

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论