BBallDad
BBallDad

老竇當入樽 | Parenting in a Fanatic way 就是希望可以把對籃球的熱愛傳承下去的 Dad. 在現實也好, 在元宇宙也好… twitter @BBallDad8 discord njai#7639

斟波!

但係去到今時今日仲唔整多啲廣東話,遲啲我啲細路都唔知仲識唔識,諗諗下都係覺得寫返曬全部廣東話好,起碼叫做自己盡一分力,希望廣東話可以有咁耐得咁耐。

註:呢段嘢,其實係之前已經寫落,貼咗上Tumblr一段時間。算係今次重新出發嘅頭炮,所以覺得應該要搬埋過嚟。

註2: 斟波,其實即係 Jump Ball,正式籃球比賽開始時嘅動作,用港式英語發音,就係「斟波」。用呢個題目嚟代表一個新嘅開始。

斟波!


寫blog 呢,唔覺唔覺,原來前前後後都差唔多二十年。之但係咁耐以嚟成日都寫寫下龜縮,停多過寫,但係又硬係唔死心,成日都想開個新blog寫下。

結果呢,blog就開咗好多次,次次得個殼,唔係因為個layout整極唔啱心水,就係怕個題材唔吸引(其實都未寫),又或者係喺度糾結寫中文定寫英文,總之就係揸唔定主意。(呢個係我嘅仆街個性,以後有機會再講)

其實好早一輪就已經有呢個idea寫關於作為老竇嘅日常嘢,呢個名又係撞啱識到一班鍾意打波睇波同玩fantasy league嘢老竇,於是用左呢個名開咗呢度。跟住,乜都未寫又走返去糾結用中文定英文寫, 第一篇寫啲乜…

如是者,就pandemic咗兩年。困左係屋企work from home兩年。去到呢排,由公司嘢到自己嘢都煩到痴線,世界又大亂,忽然覺得,𨳒,唔𨶙好理啦,諗乜寫乜算啦,以前覺得自己寫啲嘢係有人睇嘅,所以左度右度,而家,就當自己留個底啦,再唔寫返,睇嚟以後都唔會寫㗎喇。

以前睇過我寫嘅嘢嘅,都知道我不嬲都寫開白話文,好少寫廣東話;但係去到今時今日仲唔整多啲廣東話,遲啲我啲細路都唔知仲識唔識,諗諗下都係覺得寫返曬全部廣東話好,起碼叫做自己盡一分力,希望廣東話可以有咁耐得咁耐。

好!而家開咗個頭,睇下一篇幾時會再寫,同埋睇下會寫啲乜。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论