Annie HO
Annie HO

SYZYGY -randomwalker

電影《無語問蒼天》(Awakenings)

到底將發生嘅一切懶出外面到底有幾方便?

無語問蒼天》(英語:Awakenings)入面,一位媽媽養育著一個普通細路仔,但小男孩因為腦炎病而被困潛水鐘,身體日漸衰退。最後,美麗嘅靈魂完完全全困於身體裡。一困就30年。

電影中醫生經過一番一番努力,解放咗入面嘅小蝴蝶(一段小時間)。

有人可能會話電影結局並不重要。因為唔係一個快樂永遠開心喺一齊嘅童話。電影內容取自真人真事,發生於60年代。


入面有2段母親嘅片段令人印象深刻:

① 當母親面對要決擇醫生為個仔用新藥時。母親猶豫了,一個由孩童就開始失去正常人生,並沈睡咗大半生人嘅兒子,有醒來嘅機會。她問了一句:他醒來還有什麼?

醫生答覆令人落淚:他還有你。

人生擁有嘅嘢,應該係乜?

或者會係乜?


②在治療成功嘅一刻,母親參與分享會(希望獲取其他人支持,等更多喺類似情況困境嘅人可以受惠)在表述呢個決定時,講過:我從來冇問過天,點解我會擁有一個活潑可愛嘅仔。

直至佢患上呢個病,我就問個天,點解會發生?

的確,我地大部份人都係唔會覺得,每日每日醒黎,或甚存在喺呢個世界,係因為咩原因。反而,只會喺擁有過後失去咗,先會去覺得,人地對自己做過乜、個天對自己做過乜。

存在於一個困局,到底係個世界造成、定係自己走入去?

我唔係感恩𨶙,只係好多時候見到身邊嘅人將一個個事件、因果,都歸咎於別人,但又睇唔到佢,曾經擁有時有進行同樣邏輯思考,深深感受到個彈出彈入嘅生存技巧。

人於「完全將問題瀉出去」同「將所有問題都攬上身之間」永遠都係取決於一念之間。



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论