Annie HO
Annie HO

SYZYGY -randomwalker

經過一些秋與冬

(编辑过)
經過一些秋與冬 回憶中 無端為妳動容 揮去一些驚與恐 人海中 誰得著妳認同

從前從前

有一隻熊啤同兔仔相愛

好似《愛很簡單》歌詞第一句:忘了是怎樣開始…

有別於一般童話故事

《從此開心喺一齊》唔係一個結局,而係一個開始

熊啤每日每日打好多魚返黎俾小白兔食

但係小白兔只係喜歡食蘿蔔

熊仔唔明,選擇同兔仔一齊生活簡直係顛覆佢人生嘅三觀。

懷疑人生嘅日子內,佢地都冇放棄到眼前所愛嘅對方。熊仔成為一個勇於踩地雷嘅勇者,一次次咁盡所能地俾兔仔雞脾、火腿、羊架、龍蝦、阿拉斯加長腳蟹…. 一千日之後,雙方搵到舒服嘅相處之道。

兔仔可以去紋身、可以自己去旅行、可以著短裙唔使入面著多條褲、可以想笑就笑要嗌就嗌。

當然上面嘅故事只係一個比喻,nana唔係食齋嘅。

黎到今日,正如故事嘅開頭,呢個結局只係另一個開始。勇者成就解鎖,並「獲得太太一名」。


大家都知道我叫nana 做老婆

一句「老婆」背後,唔係跟住:幫我洗衫煮飯執屋相夫教子一堆世俗裡女人要符合嘅四字詞語

一句「老婆」背後意思係:我可以為你做決定,而呢個決定係你都會高興嘅。

呢個係我地雙方稱呼對方老婆嘅意思。

希望所有叫我老婆做老婆嘅人,都係咁嘅意思。願雙方都可以過自己想過嘅日子,可以做自己,獲得對方支持,同成長。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论