Yannis Chia
Yannis Chia

Yannis Chia

Mioggi 1064激光活膚療程 V.S. Perfect Medical PicoCure超皮秒去斑療程邊個好?1次就清走多年雀斑!

小朋友有雀斑,可能好多人都會覺得可愛,但係踏入30歲都仲有雀斑,就真係驚嚇多過可愛啦!其實25歲之前覺得自己塊面有雀斑都唔係咩大問題,畢竟由細到大都慣咗,但唔知點解,人越大,就越覺得啲雀斑唔順眼......尤其落咗妝之後,都會覺得啲雀斑越嚟越深色......所以我決定30歲要去做激光打走曬啲雀斑!


而家啲美容院真係有好多打斑療程,又皮秒、又納秒、又蜂巢頭之類......唔識嘅話真係會睇到一舊雲咁......好彩我身邊都有啲朋友有打斑經驗,有個朋友仲好好人,refer咗我去試做Mioggi 1064激光活膚療程,佢話舊客refer新客有優惠,咁我見價錢唔係好貴,而且朋友又推介,咪走去試吓囉......


點知試做完Mioggi 1064激光活膚療程之後,我諗我以後都唔會再去......


本身我上到去Mioggi係朗豪坊嘅分店,本來所有野都好地地,登記完recepion個同事就叫我等一等,結果我坐低一等,就等咗半個鐘......中間我有問Mioggi啲職員仲要等幾耐,佢地只係覆我話,個日啲booking好full,部機仲有人用緊......但我係lobby等咗半個鐘,都唔見佢地有好多客出入......之後我見到有3,4個同事應該係食完飯返嚟,隔咗10分鐘,就係其中一個出嚟serve我,我覺得根本係Mioggi啲同事食飯未返嚟,所以先要啲客係到等咁耐囉!!!


之後入到consult room,我一坐低,就有以下嘅對話:

Mioggi個位同事:今日個1064激光活膚療程唔係好啱你做喎,你不如加錢upgrade轉做皮秒啦!效果勁好多架!


我話:吓?但我係朋友refer嚟架喎......佢話覺得好先refer我嚟做......


Mioggi個位同事:皮膚呢啲野人人唔同架嘛,你朋友啱,唔代表你都啱做囉......你啲斑要用皮秒先打得走架,你唔upgrade做皮秒就冇乜用囉......


我話:你又知我啲斑要用皮秒打?


Mioggi個位同事:我地睇咗咁多個客,一眼睇都知要用咩打啦......同埋皮秒今日做緊promotion,你upgrade咗試做完,就可以用優惠價買package,比起單次買抵好多架!個優惠人做埋今日,你唔買真係好多客都想買,有quota架,下一秒就可能會比其他客用咗架啦......


我話:我都係想試返1064激光活膚療程......


之後就好似咁樣back and forth咁講多成15分鐘,Mioggi個位同事先肯放我去做1064激光活膚療程......但做1064激光活膚療程個體驗都係麻麻地囉,Mioggi嘅治療師都係好hea咁搵爽膚水抹兩吓塊面,跟住就拎起個機頭打落嚟......仲要是但係顴骨位打幾下,就同我講打完,最後幫我撻塊mask就走咗出房......塊mask一啲都唔濕,敷咗我諗15分鐘,我真係頂唔順,走出去搵Mioggi嘅職員講話塊mask乾曬,叫佢地搵人入嚟執返手尾!


本身諗住做完1064激光活膚療程都走得人,點知先前個位Mioggi同事唔見咗,換咗另一個同事再嚟同我「疲勞轟炸」......佢又同之前個位Mioggi同事講返啲差唔多嘅野,又話而家唔買好蝕低,upgrade做皮秒抵好多,皮秒打斑快好多、白好多......


講真,如果經歷完咁嘅體驗,都仲會幫襯Mioggi嘅話,我諗我真係史上第一蠢人!總之最後我冇買到任何野,我只係比咗我試做1064激光活膚療程嘅價錢就走咗......


試過咁差嘅體驗,我真係一次機會都唔想再比Mioggi,我知可能都有人係Mioggi做facial做得幾好,但我嘅體驗真係太差......好彩之後我遇到另一間美容院,終於可以嘗試到「正常」嘅打斑療程!


Perfect Medical我諗好多人都聽過,亦都有好多人誤會佢地係黑店,其實事實完全相反!我去完Perfect Medical之後,覺得佢地服務真係好好,而且打斑療程嘅效果都幾好添!


第一次去Perfect Medical做PicoCure超皮秒去斑療程就係免費試做嘅,大家上網登記返就有呢個優惠!(免費體驗:Perfect Medical PicoCure超皮秒去斑療程)我登記完好快就有confirm msg,去到舖頭Show返msg就可以~


Perfect Medical係朗豪坊都有分店,我一去到登記完,等咗5分鐘左右,就有位職員帶咗我入consult room,佢話先幫我用儀器做個皮膚分析(絕對唔係好似Mioggi咁用肉眼睇就算!),用儀器分析完,Perfect Medical嘅職員仲會同我了解吓平日點護膚,又俾吓建議我可以點樣做,加快令啲雀斑消失,完全零壓力,純粹好似傾計咁樣......


之後就會去療程動,由清潔、打PicoCure超皮秒去斑療程、敷mask,Perfect Medical嘅治療師都好細心,開始打PicoCure超皮秒去斑療程之前會問吓我怕唔怕痛,打到近面骨位都會問吓我刺唔刺激,首先全面打一次,再係有雀斑嘅位重點打多次,最後敷埋個補濕mask就搞掂!


打完PicoCure超皮秒去斑療程之後,Perfect Medical嘅職員會同我去返consult room,再用儀器check多次皮膚狀態,見到啲斑真係淡色咗,整體膚色都均勻咗少少,估唔到一次PicoCure超皮秒去斑療程個效果會咁明顯!我都真係嚇親!


之後Perfect Medical嘅職員有再講多少少,例如返屋企護膚要注意啲咩,同埋唔好用熱水洗面、要搽防曬等等,俾咗好多預防反黑嘅貼士我!我跟足曬嚟做,覺得好似真係有令PicoCure超皮秒去斑療程個效果再long lasting啲!


Perfect Medical PicoCure超皮秒去斑療程我真心覺得抵做!一來服務夠曬好,二來做完1次已經即時有效果,仲要唔係曇花一現個種!真心推介,想拿拿臨令啲雀斑同色斑消失嘅話,一定要做Perfect Medical PicoCure超皮秒去斑療程!


免費體驗:Perfect Medical PicoCure超皮秒去斑療程

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论