WiseCommunity
WiseCommunity

香港傳奇財經評論員曹仁超先生講過: "有智慧不如趁勢" 呢個社區就覺得"趁勢發達都要有基本智慧" 虛擬貨幣,去中心化金融,區塊鏈技術都涉及相當的知識及理解。 如果無一定程度嘅理解,你就算選擇正確的投資平台或工具,都難免成為"韭菜"一族,任由鯨魚們收割。 我希望一點一滴咁為大家收集和分享每日全球科技金融的知識和新聞,每日為大家充值信念,陪伴大家做『踏浪者』去享受科技金融嘅樂趣和資產增值的機遇。

破壞性創新思維

近日大家可能都留意到呢個網站update次數少咗,實在好抱歉

因為除咗經營呢個智慧社區同我自己古跡復修公司之餘,我仲同時經營緊幾間新初創公司生意,希望未來工作陸續上軌道之後,我可以再分享返密d

近幾個月喺創業嘅路上,發現喺市面咁慘淡嘅環境下,有一班年輕老闆已經早著先機睇到市場嘅空間,全部都有好強勁嘅觸覺運用全新嘅經營模式,資源整合,同埋善用全新科技去進行"破壞性創新", 完全將舊時代嘅生意方式粉碎。

我稱呼呢一個做"新經濟",而呢班老闆普遍都有以下嘅共同點

1.年齡介乎35 +/- 10

2.思想靈活而寬闊

3. 都係Giver,唔係taker

4. 普遍都有Marketing knowledge

5.非常善於資源整合

6.善於聆聽同表達

7.對中國及國外的文化都有深刻理解

8.勤力而踏實工作

9. 思想及行為都準備好迎接『去中心化』經濟

10.公司及個人的運作都係高度透明化

11.非常善用新科技系統運作

12. 公司都無乜舊經濟嘅包袱

13.學習能力超高

我相信呢一班人嘅威力喺短時間內會推低晒各行各業大公司,而所需要嘅動用資源都係好少

正如我之前所講,你回顧一下自己所在嘅公司,老闆或者工作崗位有無我以上提及嘅特質

如果無嘅話,我建議你真係要的起心肝去學習新經濟嘅技能,最吃香嘅包括以下能力:

1. Content Marketing (即係小編,揸筆打文章搵食)

2. Digital Marketing (數碼及網絡推廣)

3. Blockchain Technology (區塊鏈科技)

4. e-Commerce (電商平台,網上銷售)

5. Programming (即係打code)

6. Cryptocurrency (加密貨幣)

7. Hacking technique (核客技能及知識)

有呢d技能嘅話,我相信大家唔會喺未來世界被淘汰

#破壞性創新

#學習新經濟技能

‘智慧社區 Wise Community’ Facebook 貼文


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论