柏柏
柏柏

在金融行業前線工作多年,中港兩邊走,對香港保險理財產品「滾瓜爛熟」,喜歡思考分析金融理財產品背後的設計理念,操作和銷售手法。 近年開始學習 Crypto Lending, 自稱「Crypto 體驗分析師」,不看技術圖表,親自落手落腳從申請帳戶,Crypto買賣,市場謠言,江湖傳聞,全球討論區中,對Crypto 這個市場的不同製成品作出另類體驗分析,從中獲得深層次的滿足感。

我的Crypto Lending 之旅(2)

Crypto Lending 背後是怎樣操作?其實比你想像中簡單......

試想象大家有件貨喺手(主要係錢,好現實!)借比第三方做炒賣,第三方亦有貨做抵押(eg 用自己層樓搵銀行套返啲錢出嚟,又或者 Stock Financing 按手上股票套錢,原理相同)。萬一冇錢還,Lender 按合約收回抵押品,咁對於Lender方,其實都好安全,只要雙方遵守合約,有貨喺手嘅自然想揾個優質借貸方從而獲得穩定利息收入。

如果我出個 Loan Offer 長期冇Borrower 接盤,咁我啲 Crypto 就得個「擺」字,不如簡單直接 Deposit 去交易所食息算啦!

在 Crypto 世界當中扮演借貸雙方媒人的角色便是 Crypto Lending 交易所(eg Crypto, Celsius, Coinloan...etc) 用佢地「借貸配對平台」功能,可以自己出 Loan Offer 搵Borrower (eg CoinLoan) 或者交易所自己搵客,食少少利息差價,但Lender可以獲得相對穩定的存款利息(Crypto, Celsius etc) ,當然交易所安不安全,有冇實力,有冇監管,這是要自己衡量和做background research。

咁自己出Offer 俾Borrower 收高啲息口好,定係穩陣食交易所設定的利息?我會傾向後者,原因好簡單,如果我出個 Loan Offer 長期冇Borrower 接盤,咁我啲 Crypto 就得個「擺」字,不如簡單直接 Deposit 去交易所食息算啦!總括而言,如果從資產配置角度,分少少落去嘗試 Crypto Lending 開展食息之旅,作另類配置,我認為絕對可以考慮。(反正睇得呢篇文章的各位,好多都應該對投資理財有一定程度的認識吧!)

其實市場上已經有超過10款相似類型的 Crypto 消費卡,不過我幾可肯定 MCO Visa Card 係最有機會跑出的其中一間

再進一步,咁如果有些大型金融機構 Eg VISA 想擴大不同層面的消費市場? 又或者有 Crypto貨係手嘅人,想要用嚟當作生活支出和消費,又有冇可能呢?多謝 Crypto 交易所,佢哋將呢個理念演化成為一張 MCO Visa Card 的出現,將 Crypto Currency 與生活消費投資結合,其實市場上已經有超過10款相似類型的 Crypto 消費卡,不過我幾可肯定 MCO Visa Card 係最有機會跑出的其中一間,我會在將來其他文章再作分析。

本人申請了MCO Visa Card, 使用上非常方便

可能你亦會問,咁究竟 MCO Visa Card 點樣從咭中賺錢?我會在下一篇和大家分享MCO Visa Card 和其他 Crypto Lending  交易所背後的業務理念和我一些個人看法。

此文章為本人之個人看法和分享,文章內資料只供參考之用,並無意構成任何買賣的邀約或建議

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论