樂糖
樂糖

細味人生 Be yourself 人生最快樂的是莫過於做自己喜愛的事吧! ▸ Youtube: 嘆茶煮意 Tea Break Cuisine (食譜)

【嘆茶周圍食】久違的自助餐

原來上一次一家人食自助餐已經是5年前

《皇家太平洋酒店_柏景餐廳》
上星期想食自助餐,終於都book左今日同家人一齊食。話說疫情之前e間酒店嘅中午自助餐是我食得最多次嘅一間,今次隔咗成年再去食,我哋試吓佢質素有無點變到先🤔

餐廳環境

首先值得一讚嘅是餐廳嘅衛生情況,一入去必需量體溫和用酒精搓手液消潔雙手就唔洗多講,場內大部分嘅食物是由專人代夾,咁就唔怕人人摸過隻餐具,減少病毒傳播,是體貼又衛生的服務🥰

每區都有待應代夾

食物方面有齊一般中午自助餐有嘅食物,有冷盤,熟食,刺身壽司,車仔麵,甜品等。而今次自助餐主題是「泰·尋味之旅」,當中有少量的泰式食物,例如有椰子香茅燉雞湯,泰式沙律,辣椒炒龍蝦鉗,榴槤芝士撻等。🍲🥙🥧🍰

熱葷~ 炸餛飩和日式爐端燒推介
冷盤~ 質素普通
羊脾~ 無我喜歡的西冷牛扒所以無食

食物質素對得上價錢,可惜食物種類不算多,叫做每個種類都有幾道菜式,酒店有名的中式點心只有兩款,Mövenpick雪糕只有4種口味,還有沒有我最喜歡的朱古力噴泉。但是綜合價錢,食物質素,refill速度,環境和服務都可以,所以趁自助餐有折扣優惠都值得一戰🤪

我喜歡的甜品~ 窩夫香脆、榴槤芝士撻味道香濃
Mövenpick雪糕口味有朱古力、雲呢拿、楓糖合核桃、青檸雪葩

必食推介😋
椰子香茅燉雞湯,錦滷炸餛飩,忌廉芝士焗薯,榴槤芝士撻,窩夫,Mövenpick雪糕

有耐改變😇
鱈場蟹腳,壽司,八爪魚沙律,章魚小丸子,檸檬撻

💰 星期一至五 成人原價$338 小童原價$238 網上預訂可享65折
📍 柏景餐廳 (尖沙咀) 尖沙咀廣東道33號皇家太平洋酒店園景翼2樓

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论