selftaughtmkt
selftaughtmkt

StrangeJoanne : 超級SLASHER /畢業於DESIGN / 打滾過MEDIA / 專業WRITER / 佛系PR / 研究下SOCIAL / 自學MARKETER #marketing不求人 #ig ※ 9噏當幫忙 港人優先適用 ※ 講人話.講實戰.講經驗

KOL宣傳到底幾多錢? 答案係海鮮價!

--------////// 關於KOL我都有幾多貼士... 依家又流行KOC、MI... 都仲未計你比PR Agency幫你搵啱/亂搵... follow me, 等我娓娓道來~~~

KOL都只不過係工具

KOL嘅價值係在於佢有影響力,點解係海鮮價?

因為唔同人有唔同嘅影響力,影響力越大咪越貴囉!

正如你想買一個手袋,你會睇吓佢用乜嘢皮做,保唔保值;如果你買一部電腦都會睇個spec,睇下夠唔夠剪片用。

而家KOL門檻低,多followers或者多like都唔代表佢真係會幫到你。依家又流行KOC、MI..即使你俾PR Agency幫你,先不論佢有冇搵啱人,或有冇策略安排,都要服務費。

問吓自己到底你想要啲咩,如帶貨力、曝光率、品牌形象等,再去決定你買邊一個嘅影響力幫你產品或者品牌宣傳。

我唔可以講話KOL冇用,不過你要識得用,用邊個,點用,咩時候用,策略要懂!


CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论