天馬先生
天馬先生

曾任職教師、工程師. 立志寫成為科普、科幻作家, 但每天的文字配額俾哂香港. 現為香港科幻會會長 遊戲及科幻「發燒友」。

別太急於找出答案 - Imagine Gundam

何韻詩 2021 年《你尚未成為的》的演唱會文案 - 當恐懼來襲、當不安湧現時,讓自己專注在你最能專注的事物上。選擇相信生命本身,讓時間發揮它的作用,你終將會前往你那尚未成為的。而我選擇一路砌模型一路諗野!

何韻詩 2021 年《你尚未成為的》的演唱會文案 - 當恐懼來襲、當不安湧現時,讓自己專注在你最能專注的事物上。選擇相信生命本身,讓時間發揮它的作用,你終將會前往你那尚未成為的。

而我選擇一路砌模型一路諗野!

改自: Extreme Gundam Type Leos Eclipse Phase


買番來諗住輕砌,同Gundam Marker油少少算。

點知開盒發現佢係改自2011的一隻HG


有一支… 電結他-槍?! 咁左膠咁超時空要塞?


之前其實諗改一隻高達有連儂牆Feel, 用自己最愛既Nu Gundam, 長條板形的浮游飛翔砲刻到一格格,油粉色做Memo 紙. 不過隻Extreme Gundam 後面果兩支野好似仲啱。決定唔改Nu Gundam.

改造方法你係用補土去補平面,刻線,改色。


開始諗住兩支都刻線,刻咗右邊支野時覺得,仆街,咁辛苦既。之後左邊偷下雞,買咗2mm膠版,剪成Memo貼上去,始終左邊唔係movable﹐冇咁易跌,而且不規則個效果唔錯。

上右,正左


支連儂炮會射咩野?Imagine咁左膠當然係派報紙。

Fight for freedom


支結他都好出。


諗咗D咩野呢?其實之前抗爭,我地傷到對家唔多,反而係不停咁引發佢做錯嘢自殘。但而家佢自已不停做錯嘢,在本地係咪用過去同一種方法呢?雖然對家keep住做錯,但佢地同時打散我地同回血,不過講真,佢只係針對某些人,去嚇其他人,對家明白係冇大台,所以希望打散大家的連結,因此恒常同不同人聚會係責任。


Anyway, 我相信高見會在大家的的聚會產生。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论