路上遇到貓
路上遇到貓

路上遇到貓~別館

Purr

Macy

點解貓咪會purr, purr黎有乜野作用, 網上有好多唔同說法, 科學家亦未有定案. 我養5隻貓咪, 5隻都會purr, 但purr嘅節奏, 頻率同聲量, 就各有不同. Macy(兩年前走左)嘅purr, 對於我黎講, 係最特別嘅一隻. Macy會上床同我地一齊瞓, 我一抱住佢, 佢就會開始purr. Macy嘅purr, 唔會太過急速, 聽起黎好柔和舒服, 會有催眠嘅作用, 令我好快就可以瞓著. 其他4隻貓咪嘅purr, 係俾唔到我呢個感覺. 宜家有時夜晚未瞓得著前, 會好掛住Macy嘅purr.

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论