路上遇到貓
路上遇到貓

路上遇到貓~別館

實時報導

利圖中並不唔係當事貓

响social media上, 有人即影即po, 亦有人唔係. 不過, 好多人會潛意識認為人地嘅po係實時報導. 呢個有一個幾有趣嘅現象. 無話岩定錯, 我亦無意, 更無法去改變呢個現象.

有時路上遇到貓, 我會夜晚出po.  都唔只遇過一次, 例如試過有人見到隻舖頭貓, 留言話解老闆咁夜都仲唔比隻貓收工. 當然, 唔係相熟嘅網友, 係好難辨別到係認真定講笑, 事關人人對愛貓嘅定義都唔同.

有見及此, 我之後加左呢個溫馨提示 :P

"路上遇到貓並唔係瞬間看貓星球, 我極少即影即po,  好多相都會等幾個星期甚至一年半載先po, 所以相入面既價錢唔可能係最update. 另外, po相既時間亦同舖頭既營業時間係無關"

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论