萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

有聊得很時代不斷輪迴 shopping 之哥輪比亞 & 馬拉松篇

根據吠陀占星術⋯黎緊幾個月都怕有 D 難捱(我唔係迷信,更加唔係神棍,只係用科學方法計算過,真係科學上合理,詳情可以睇我其他文章),所以苦中作樂,有乜嘢值得開心或覺得「正」嘅都喺呢庶吹下水,加 D 正能量,希望人人福緣深厚,人人都頂得住勢能大潮^_^

有聊得很時代不斷輪迴 shopping 之哥輪比亞 & 馬拉松篇


D Q 傍已經比咗 D D FD 用架啦!


剩返廿六張100 同一大叠50 ,呢個星期日六點後再搏殺一段⋯


揀咗兩對非常心儀嘅情侶波鞋同一件心儀咗好耐嘅哥輪比亞冬天褸,定價五千三百幾(以有聊得很平時咁韓丙真係唔捨得買)⋯


但係⋯


呢次⋯


登登登凳⋯


再加head band 、互腕同襪仔(可愛sales姐姐同我拼價計到最抵⋯貼心到呢⋯)九折之後再一共用咗二十五張一百 Q 傍⋯


登登登凳⋯


我都覺得我自己好似帶緊貨,但實在笨不是,而是心靈震撼⋯


找數共二千六百幾⋯重未完⋯


再去多次換 Q 傍⋯


一共再換⋯


十六張一百+五張五百+好似六張五十(我都暈暈地冇數清楚⋯)⋯


天啊⋯


買五千三蚊嘢,head band 、互腕同襪仔就好似送一樣,實找二千六,仲要送返接近五千 Q 傍⋯乜嘢世界啊!


我根本唔覺得係買緊嘢,而係玩緊瘋狂遊戲囉!


仲有樣嘢好搞笑嘅,星期日五點五十九分,店內 counter 一個人都冇⋯


一到六點⋯好似卡通片咁,店內外四方八面所有人撲向 counter 埋單⋯勁好玩,成世人都未見過 D 人咁買嘢 D 😹

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论