萬寶路88
萬寶路88

好幻的科幻作者,較多以天文及神秘學融入小說,希望多多觀摩交流 matters 專頁—真科幻

用科幻的腦來抗疫及準備促進經濟復蘇(五)連專家都話「我都唔知係邊種!」咁我哋點算!?!

用科幻的腦來抗疫及準備促進經濟復蘇(五)連專家都話「我都唔知係邊種!」咁我哋點算!?!

我個多月前已經提出去水道隔氣並非100%安全(還有少少漏水蒸氣風險),這兩天專家差不多算是親口證實了(但為何意見不早點拿出來呢),如果人們早少少意識到去水道縱使完好都有輕微風險的話,相信油麻地和麗港城的情況會好很多,為人為己,再次建議縱使你家的去水道係完好的,都搵個軟膠蓋蓋好它(尤其是冲涼時),詳情請看第一篇。

這次事件,專家又給我們出了個難題!

病毒究竟係從去水渠跑出來?還是從窗外經抽氣扇位跑進來的呢!?!

唉!這次仲慘!專家話「我都唔知係邊種」!咁我哋 D 閒家點算!?!

唯有用自己個生物中五程度的科幻腦估一下(我中六開始冇讀生物),估得唔好,請大家指點一下^_^

中五學生物蒸騰作用時,有個叫做微細管效應,大致上說管道越細,水氣就會升得越高,所以非洲原始森林的植物縱使係好高的,但蒸騰作用仍然可以發生。

相信專家講個煙通效應嘅道理係差不多。如果係咁,你話係水渠細定大廈外牆個凹位細呢!?!邊個煙通效應厲害 D 呢?

仲有,住過高層的朋友都知,樓層越高氣流(風)越大,麗港城雖然唔算太高,但頂樓氣流亦不少,咁高嘅位,有病毒都溝淡哂啦!如果病毒升咗十幾層樓,比 D 風吹來吹去,再係層樓出出入入,傳到你身上都領嘢嘅!?!咁你邊度都唔駛去了,搵個玻璃罩罩住自己過活好了!

還有,我就算你係病毒升咗十幾層樓,比 D 風吹來吹去,再係層樓出出入入,傳到你身上都領嘢嘅⋯唉⋯我算你真係咁⋯我想問一下,點解,D 病毒唔吹入八、九、十、十一⋯⋯樓,係要吹入頂樓呢下!?!

用機率計,八樓唔入,九樓唔入,十樓唔入⋯⋯要到頂樓至入!?!機率有幾多!?!D 病毒同你個頂樓有深仇了!?!

如果個故仔係(先聲明,我只係用個科幻腦估下,係一個一 D 都唔專嘅閒家),熱水(冲涼水)流入去水渠,渠內溫度上升,水蒸氣大增,渠內氣壓增加,中五所學嘅蒸騰作用效應在窄窄的去水渠內遠超過大廈外牆個凹位,渠內水蒸氣上升至頂樓盡頭更容易積聚,所以頂樓的渠口洩出少量帶病毒的水點的機率會比其他樓層更大⋯

根據以上種種看法,相信專家話唔知的,都有個機率大 D 嘅答案,當然,我唔係專家,給出的只係個人用個科幻腦去分析的結果,看官們自己分析下合唔合理。

不過再三提一下:

1. 隔氣就算完好,都最好用軟膠蓋蓋一下,尤其是冲涼時。尤其是頂樓。更加要注意安全!

2.另外,檢測病毒方法除咗撩下個鼻,同吐篤痰之外,是否要考慮一下驗屎呢?尤其係醫護,要加強保護。如果說油麻地很多水渠都檢到病毒,即是污水有一定的含病毒量,換句話說,屎⋯好可能係一個有效的病毒載體。如果係咁,每個入院病人驗下屎,是否可以多一重機會或更有效能找出隱藏患者呢?

祝願大家平平安安(尢其是前線醫護,靠你們了)



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论