甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《最愛小旅行 - Chichicastenango》

19 Sep 2019, Thur (Day 110 晴, Xela Guatemala )

日7:20am起床, 有糾結過要不要今天去Chichicastenango,因為Oscar提過去到lake Atitlan 先去路程比較近。 猶豫之際, 上網快search了點由lake atitlan去, 但要先睇你係邊個湖, 要不要轉船這樣。 好了, 反正訂了今周是嬉戲周, 就貫切一下去趟小旅行吧。

但裝完身, 出去買埋香蕉 (Q1.1 ) 同去Xelapan買特價包 (Q1.6變Q1.5)後, 就行去minerval bus station搭車, 去到一講Chichi就有人帶路, 單程Q25。 搭左2個半鐘終到達, 順勢行去巿集, 呢個巿集真係主要賣衫同手工藝品, 叫價亦當然不非。我都係喺的大教堂跟小教堂都有影相算了。

由於無諗住買野, 所以逛了一會後便打算搵車去Laguna Lemoa。 問街邊的檔仔, 大概知道搭車位置, 就是maps me上標注往quiche的van仔, 去湖單程Q3。 大概25分鐘便到站, 湖的入口就在對面路口。 我以為還要行一段路, 但原來入口處已經見到Laguna Lemoa了。 我在湖繞了一圈, 看看人們釣魚, 也看看牛牛走來走去, 其實係堅寫意嘅, 我百無聊賴咁係到hea左個幾鐘。

之後出返路口搭車, 丫, 原來往Xela的chicken bus會經過呢個路口架喎, 不過anyway, Chichi我本來都打算回去再閒逛一會。 終於等到往Chichi小巴(Q3),。 到Chichi已經三點多, 但巿集還未關, 不過也陸續收拾了。我在那揀了一間裝修很本地的咖啡廳,點了一杯熱朱古力 (Q7)及一件朱古力蛋糕 (Q6), 本來我是想要雞角之類的東西, 但由於沒有, 便改點cake。 當他問我要甚麼口味時, 一聽到朱力古我已經心裏有數了🤣

之後再行多陣諗住搭車返去, 原來去Xela的車要每半小時一班, 於是我唯有再在巿集兜圈等時間過。 差不多時間我走回街頭等車時, 有個伯伯好像指揮一樣, 邊個搭咩車瞭如指掌, 原來佢咁做係希望巴士小哥會打賞小小錢比佢。 最後我用Q20搭返chicken bus返Xela。 返到Xela已經差不多6:20pm, 我趕著路回家, 回家後先煮廚餘晚餐, 即琴日的漢堡跟炒飯, 飯仍很濕, 應該是先炒了會出水的菜嘅關係,但反正我對食嘅要求唔高, 無所謂啦!

我今日終於都無掂過本書, 好踏實地偷懶, yeah!🤣🤣


已用:Q68.1


Q1.1 bananas

Q1.5 xela pan

Q25 bus from xela to chichi

Q3 van from chi chi to laguna lemoa

Q1.5 orange

Q3 van from laguna lemoa to chichi

Q13 hot chocolate + 朱古力cake (Q7+Q6)

Q20 Bus from chichi to xela

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论