甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《 交租》

11 Sep 2019, Wed (Day 103 晴->雨, Xela Guatemala )

今早Oscar sent whatsapp 問我係咪要今日到Entre Mundo (即刻之前睇中嗰間hostel)交訂金,佢應該免得我雞同鴨講, 所以我哋約埋喺homestay等, 佢陪我去。 佢去完間local school做義工後過來, 比我還要早回家。

但由於佢唔好意思再痴餐, 所以沒有進廚房吃, 只在房外的椅子坐著乾等。 搞到佢無飯食有點不好意思, 所以問佢要不要在這裏吃飯, 我把自己的讓給他。 佢當然婉拒, 所以我倒左杯熱茶比佢, 然後盡快吃完午餐, 再扮自己未吃飽, 逼佢陪我到Mcdonald食。

佢點左sandwhich mcpollo meal (Q36), 本來佢想自己比錢, 但當然被我阻止了。 食完後我地去比租錢,原來租務員工有叫我預備deposit跟一週房錢, 但我誤會了他的意思, 所以只給了她Q210, 然後Q200的deposit會到星期二再給她, 而她這天已給我鎖匙, 星期日便可入住。

辨完正事, 再陪Oscar到街巿買餸, 佢話佢識整蛋餅, 可以整嚟做tea。但由於天氣轉好, 我又不想困在室內溫習, 於是我決定自己先上學校後山行一轉先返去食tea。我在途上應該是有看到Santa Maria, 但不太肯定是那座🤣🤣, 而回程途中, 我看到了雙彩虹, 很開心呢! 

之後返到Oscar屋企, 他再為我準備蛋餅,跟住做埋功課就回家了。


已用:Q246

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论