甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《哀, 香港》

11 Aug 2019, Sun (Day 73 晴, Oaxaca->San Cristobal de las Casas, Mexico )

今日睇完香港新聞真係嬲到噴火, 我無辨法理解Green object0既良心同道德底線喺邊, 可以近距離headshot, 亦可以地鐵放催淚彈, 好憤怒🤬🤬


由於今日坐夜車,食完早餐hea到11點先check out再出去,都係周圍行, 首先去巴士站睇有無得轉早一班車, 佢睇都無睇答左我無位, ok! 之後想搵又搵唔返上次飲朱奶的mercado, 只搵到賣平的嘢嗰個mercado, 既然係咁, 順手係到食個tortas同飲杯凍choco, 好味喎, 承惠 50 peso。

之後心郁郁想買的朱古力磚仔沖嘢飲, 但又放低諗下先。 跟住又行返去2nd class巴士嗰到,原來我又未行過架喎條路,經過間賣衫鋪, 差的失守買左件衫, 好在試上身唔靚咋! 之後仲見到間church添, 順手又祈求下神張顯公義, 懲罰嗰班green object同高官。

原來呢頭有間sanria超巿, 入去兜左個圈買左隻4peso嘅蕉。出返嚟之後就行左去2nd class bus對面的mercado, 又見返的朱古力磚, 感覺上選擇多過頭先(純粹覺得未必係), 諗住去到San Cristobal可以請人飲, 之後去Guatamela又有得飲, 仲要平過就咁叫, 所以最後用60 peso買左。然後順手問佢呢到有無朱古力飲, 又有架喎, 仲要連埋個包都係20 peso同唔細杯, 不過唔知係咪order左用水沖, 感覺無咁濃味!等朱奶期間, 我仲同老闆娘個女玩左陣, 佢好搞笑, 細細個已經勁貪靚, 而佢個妹仲cute, 肥嘟嘟成個小相撲手咁。

如是者又行嚟行去, 我去到domingo church嗰邊先去個廁所 (5 peso) , 騰出的空位又夠飲杯tejate, 係幾清嘅同埋有朱右力味, 我只知係jacqueline介紹的傳統飲品 (20 peso)。

跟住我買埋雞蛋同果汁仲有個呃秤的牛油果就返hostal, 中間再經過ADO bus再問多次, 呢次佢有幫我check , 仲有廁所附近2個位, 不過要補返差價3xx peso, 算啦我放棄了。 跟手返hostal食埋呢個晚餐同沖埋涼, 比埋20 peso check out後用service費用, 等到20:30就出發去巴士站了。


已用 206 peso

50 peso tortas and ice choco milk

4 peso banana

60 peso chocolate磚

20 peso 朱奶con bread

5 peso 廁所

20 peso tejate

12 peso 雞蛋+果汁

15 peso 牛油果 (呃秤)

20 peso check out後服務

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论