甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《今天過得很充實》

24 Jul 2019, Wed (Day 56 晴,Oaxaca, México )

充實係, 我今日同左個日本女同房Meg對話, 其實琴晚已見到佢, 但9點幾10點先返到hostal, 所以廢事嘈住人無傾偈。今朝正式見面, 所以各自介紹。

跟住我出去食早餐, 同琴日一齊玩嘅同伴Miguel就一齊食 (又有黃色西瓜, 正呀!), 然後Meg坐埋落嚟, 大家傾下傾下, 決定相約一齊去botanic garden。 不過由於唔知個tour的時間, 所以我地相約11點一齊出去睇下幾點有tour再決定今日行程安排。


食完早餐後, 我同Meg去左附近的laundry洗衫, 丫, 呢間麻煩的喎, 最少洗4kg, 所以我同meg夾埋一齊洗 (3.x kg), 承惠60 peso (每人30 peso)。 返到hostel我繼續努力pack野然後check out, 但好搞笑, pack pack下野我同另外的同房們竟然講起shopping, 仲攞晒的戰利品出嚟互相欣賞, 場面非常搞笑。 好彩有阿Meg係到, 佢唔止比左個壓縮袋我, 仲比我可以將的backpack留係房而唔使比錢租locker。 到左約定時間, 我去左Miguel房睇佢準備好未, 一切就緒就出發。 我地先去botanic garden睇個tour幾點, 11點的已開始, 所以我地諗住等12點嗰場。 見有時間淨, 我地又去左隔離的Templo de Santo Domingo de Guzman先逛一陣, 再去botanic garden排隊。

好彩唔算太遲, 因為好似我哋估咁有quota。呢個tour係西班牙文嘅, tour費用50 peso, 咦, 我明明見門口寫100 peso, 係咪我理解錯。

我哋個guide勁詳細, 雖然我唔明佢講咩, 但睇後面嗰團不斷要等我地嗰團講解完先過得嚟就知, hahaha。 其實每樣植物都靚, 不過我懷疑大家主要都係想係仙人掌群到影相。

玩左差不多成個鐘就出返去, 我地決定去飲朱古力。 去返Mercado 20 de Noviembre求其搵一間坐低, 叫左每人一杯朱古力 con pan (可揀用奶沖定用水沖) , 而我同meg再share 左個vegetarian的 memelitas, 我想講幾好食喎, 配料有磨菇、南瓜花, avocado同frijole(80 peso), 感覺好fresh, 埋單80 peso。

繼而我地再行去另一個market 陪Meg買織袋, 真係花多眼亂, 唔係太揀得切。 係呢個時候, 我亦都先行告辭去Guatemala embassy。 我差不多行左1個鐘先到, 點知去到原來網上地址嗰到並唔係Guatemala embassy, 當我問佢係邊先, 佢講完我都唔明, 但佢好好, 本來我叫佢mark係map我搵, 但佢直情陪埋我去嗰到, 咩咁鬼好人嘅, 雖然只是一條街之隔 但都太好了吧。 

終於問左用BNo去Guatemala 要唔要簽證, 不過得assistant係到, 負責嗰個唔係office, 於是assistant幫手打比佢, 但負責人有少少問非所答, 佢竟然答我you can do it, 但其實我想問我係need to do it or not。 Anyway, 深明今日都唔會搞到, 所以我問assistant要帶咩文件整visa, 佢話credit card, US visa, passport同埋入境證明就ok, 好似好簡單喎, assistant仲比埋Guatemala embassy係mexico的地址我添。

完成任務後我就去左超巿閒逛, 最後只買了枝水 (6peso)。 行返去centro又見到另一款巡遊喎, 睇左陣再買左個漢堡 (35 peso) 又上左去22號 festival的跳舞場地, 不過關左門🤣

差不多6點幾7點返到去, Meg隔左無耐就帶埋的衫返嚟。 pack晒野沖埋涼我仲同meg出左去買朱古力 (20 peso)嚟伴住嘆佢嘅私伙咖啡, 勁正呀喂!

到1030我就同韓國男仔一齊出反去車站, 雖然車站不同, 但都近嘅。 唔好低估second class bus, 其實車廂環境都唔差架喎!


已用:228 peso (但收返100 peso deposit)

30 peso laundry

50 peso botanic garden

(100 peso hostel deposit refund)

80 peso hot chocolate and share food)

7 peso juice

6 peso water

35 peso hamburger

20 peso chocolate

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论