甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《唔知點解好想食蛋餅》

3 Aug 2019, Sat (Day 65 晴, Guanajuato->San Miguel de Allende, Mexico)

都係我衰, 又唔check清楚, 無留意到Guanajuato間hostel係無廚房嘅, 再加埋比道門撞親個頭同埋呢到沖涼無熱水兼得水柱, 搞到我好想離開呢個城巿, 但其實無可否認呢到都靚嘅, 只係心情影響, 我唔想留多晚係呢間hostal到。 而同時我自知呢邊無廚房起, 已勁想像自己煎蛋餅食, 真係好變態。 但我估我今晚返到San Miguel應該會煮, 可能加多隻雞肶添🤣


其實呢間房好好瞓, 因為唔開燈又唔開露台門時係勁黑的, 都不能分日與夜。 但今日7點幾起身, 由於唔想咁黑碌電話碌壞眼, 於是我上左天台hea左陣。

再落返房執埋的野同出街買左個包, 食埋就出發去返等巴士出返中央巴士站, 而我無估錯, 出中央巴士站的巴士係巿集附近, 為更安心, 我仲問左係confirm添 (8peso)。

其實連出門口加等車, 大概半個鐘已到中央巴士站, 但我蛇gwei, 09:40已出門口。到左巴士站即刻排隊買車飛 (119 peso debit card), 11點車唔係直接車, 不過其實都唔爭太遠, 去到仲啱啱好可以攞房添! 但我要記住從今天起, 買車飛都要用debit card, 因為無咩cash了😭

用左1個鐘頭9個字返San Miguel de Allende, 第一時間當然係問明天返mexico city的車飛, 問左Futura間agent 473 peso仲要1730先有車, 跟住問埋隔離Pegasoo, 嘩, 好密喎, 仲要362 peso, u win, 隨即又攞張debit card出嚟碌一碌(362 peso)。

搞掂正經野就出發去hostel, 嘩! 上左好多斜呀!!我足足用左45分鐘先到, 好彩有map, 呢間hostel係無門牌嘅, 入到去...第一個感覺係之前嗰間好的。 不過無理咁多, 放低野去完廁所就出發去botanic garden。

話近唔近, 行行下買枝可樂頂一頂先(12 peso), 再抵住熱行多陣終於到, 入場費50 peso。

呢到好多仙人掌好開心呀, 同埋環境都好靚好舒服, 我係到玩左兩個鐘終於兜完, 呢到有好多品種嘅仙人掌, 仲有個mangrove池塘, 都不愧係消閒好去處。

玩左個下晝之後本來諗住返hostel放低野去超巿, 但諗諗下其實去巴士站附近的market都得,但當刻我已由想食蛋餅變方想食雞肶通粉, 而咁啱我係hostal附近見有鋪頭買雞, 咁就應該唔使去咁遠添。 我買左隻雞槌 (11peso), 再過隔離買左的蕃茄磨菇洋蔥石榴同番石榴都係14 peso, 然後過左對面買意粉同arizona雜莓味茶(17 peso)就搞掂左個晚餐。 買完發覺呢頭好陌生, 於是放低的餸後再出去行多陣, 丫, 原來有行過嘅, 仲要係一個market, 真係無記性。好彩無去巴士站附近嗰個, 如果唔係真係呻笨。順手由舊hostal嗰邊返去預下時間睇下明天點走快的, 其實都唔爭好遠。 返到去即刻準備晚餐, 好耐無食意粉好開心呀, 但個3 peso的石榴是壞的, 幾平都無用啦😪



已用:819 peso (481 peso debit card)

    

10 peso包

8 peso bus to central autobuses terminal

119 peso bus to san miguel de allende (debit card)

362 peso bus from San Miguel to mexico city (debit card)

212 peso homestay

12 peso coke

50 peso entrance fee of botanic garden

11 peso chicken tight

14 peso 菇,石榴,蕃茄, 洋蔥,番石榴

17 peso 飲品+通粉

4 peso 翠肉瓜

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论