甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《等不到的單車, 慳得到的巴士》

(编辑过)
29 Jun 2019, sat (Day 31 晴雨晴雨 Cancun -> Playa del Carmen, Mexico)

今日本來諗住食埋早餐, hea 到11點check out埋就去Playa del Carmen, 點知8點幾食完返房嗰時見到西班牙女仔Fiorella, 佢問我今日有咩做, 話不如去踩單車。 其實我都好想踩, 我話其實我都唔趕去Playa del carmen嘅, 所以如果真踩, 我可以先check out, 再將的袋留係房,踩完返嚟再攞。

跟住快快手執埋野check out (收返50 peso key deposit), 點知發現呢個時候得返一部單車。 而Fiorella亦都想瞓多陣, 於是我地約1點hostel meet, 所以我又決定出去行下先。

首先我走去食左個taco (40 peso 2件), 我點左雞肉涵, 見住佢煎左塊雞扒再切碎放入taco餅內, 咁其他涵料就放晒係前面自己隨便加, 我咩都落d, 估唔到飯都有, 其實都唔錯, 同埋幾飽肚。

之後又去我最愛的超巿, 買左枝可樂 (355ml)同埋朱力dount返去做甜品 。

差唔多行到返去見到Fiorella去問整睫毛嘢, 真係好勁, 旅行真係都要keep住靚。 但諗諗下就算佢瞬間返到嚟, 都已經一架單車都不留。 既然係咁, 我就話我都係起程了。問佢借左鎖匙上房攞埋嘢就走了, 還匙時Fiorella提我仲有其他車去Playa del Carmen 架, 唔一定要搭Ado, 因為車資平好多。 

咁因為ado近d , 我都順道走去睇睇先。 丫, 咩得嚟我個人咁老定呢, 係呀, 朝早車係好密, 但原來點幾嚟到車站, 見到只係得返2點, 7點同8點車咋, 仲要2點嗰班118 peso, omg, 朝日嗰的8x peso咋喎! 所以我都過埋去collectivo到睇, 原來係van仔款似格魯吉亞嗰的, 中間會有上落客, 但夠人就走, 無時刻限制。 咁我當然有照上。 承惠42peso, 嘩, 爭成2/3價錢😱, 但又老實, ado舒服d 嘅!

落車後好快搵到hostel, 不過呢到雖然人多, 但感覺無Cancu嗰間咁friendly (我慣左每到下一個城巿前book定下一間hostel)。 check in完比錢, 佢地話22x peso, 但我望下個confirmation明明係177.16 peso喎, 咁我比佢望返, 佢地都好疑惑。 不過佢話我咁啱係個system有bug時訂到, 所以我好好彩, 咁就照返呢個價比我。但由於我比500peso佢地無錢找, 我點都係爭住先🤣。

攞完房後, 由於我已口渴至死, 所以即刻出左去, 丫, 點知又比的鋪頭吸左去, 不過無買野。 但我有去望過hostel職員提及的frida museum。 入場費係240 peso喎, 點入呀, 其實我係出面睇佢product好似抵好多🤣🤣 不過呢, 係靚嘅, 但太貴買唔落手。

跟手走左walmart買左枝蘋果汁 11 peso), 買完即刻出嚟一次過隊晒。 之後再入返去慢慢搜購我嘅早午晚餐。 我買左2隻蕉, 蘋果、芒果、牛油果、啤梨、仙人掌、青檸各一, 仲有一罐紅豆同一罐仔粟米, 再加埋taco皮同2枝水 (106.4 peso)就返去。 咁啱行出嚟見到個廣場有flea market仔喎, 於是諗住放低野再出嚟睇。

返hostel第一件事梗係比錢, 但佢都係得頭先嗰300peso, 所以我比完200 peso佢之後, 佢話mark低遲的比返我。 睇野才是正經事, 我又飛返出去, 丫, 頭先好精緻嗰間野有開, 等我入埋去望先。 樣樣都好靚, 但樣樣都無標價, 我都廢事問, 因為見有堆減價野減完都唔平。 同埋刺繡嗰的, 我遲的去刺繡之城先買了, 因為我見佢有的好靚的披肩仔成千蚊港紙呀!咁諗住見到佢印左鋪頭logo的postcard應該係免費派, 但都禮貌問句幾錢, 竟然30 peso一張, 十幾蚊港紙一張喎, 我住宿都係4x港紙咋喎, 唯有放手放開所有。好喇, 咁我又行返去flea market到, 的耳環都ok (50 peso each), 但太大隻, 可以教家姐整喎 (一束束打結順排在圓圈內)。 之後又睇下袋, 唔知點解聽到佢係upcycling又好想支持下, 早知我落力的講價啦, 170 peso叫價至150peso佢都好快答應, 但都靚嘅! 之後仲見到heaband, 開價50 peso講至40peso成交, 希望我真用。

跟住返去整埋食埋, 就hea係lobby打遊記, staff仲特別走過嚟問我係咪Kimmy比返錢我添呀!快快手整完我個晚飯,仲上左佢好靚的天台參觀。

咁啱見到有人玩乒乓波仲叫我一齊參與。 其實我估人地唔想理我, 只係出於禮貌問一問, 點知我又真打喎, hahhaha! 所以打左兩局就完結, 不過個哥倫比亞女仔natalia都好好, 佢不但介紹左columbia邊的地方值得去, 仲介紹左bacalar的住宿比我添呀!


已用: 580 peso - 50 peso = 530 peso

    

Left: €570.26

     US$1790

     2572.4 peso



收返50 peso deposit


40 peso chicken taco

12.5 peso 355ml coke and donut

42 peso collectivo to playa del carmen

11 peso juice

106.4 peso supermarket

200 peso hostel (they owe me 22 peso)

150 peso upcycling bag

40 peso headband

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论