甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《我對古巴的總結》

- 大部份古巴人都很友善, 唔吝嗇一笑

- 女士好鍾意螢光色, 衣著由內到外都很常見

- 六月古巴很熱, 一日2公升水不是夢

- 承上, 坐係室內都滴汗

- Cup同cuc換算已經難, 仲要成日無定向找另一種貨幣, 我計唔透, 計數好難, 會成日損失小數目

- 要小心經過芒果樹下

- 租房的host都好好, 唔介意你晏走放luggage

- 老爺車很多, 廢氣也多

- 好多人都有smartphone, 真係估你唔到

- 上網要去公園曬住上, 一日唔黑第二日都一定黑

- 水果很平, 一定要狂吃

- 麵包唔好食

- 意粉很凍, 同埋做咩無啦啦落芝士

- 烏蠅很多

- 古巴其實很安全, 夜晚係街都無事發生, 因為條街仲有唔少人

- 排隊要識問邊個排最後先跟隊

- 同一貨品在超巿霸很多層架

- 鋪頭黑蚊蚊, 仲以為佢地無開門

- 最好暢多的peso, 食多的street food

- 識少少西班牙文人生易過d, 因為搭車好難又麻煩, 買飛仲要當日指定時間check in, 行李又要過磅, 唔係總站上車好難搵位坐, 因為佢地又同時落車去廁所, 都唔知邊個位有人坐

- 但有時唔明好過明

- 點解某的城與城之間只係5個鐘車程都無早或晏班次, 要咁辛苦坐通宵車

- 傘能擋雨, 更能遮太陽, 擔遮一點不異相

- 請不要開口就對著我說China, 我是Hongkonger

- 好多古巴人以為香港係日本首都

- 古巴其實有時候都亂中有序, 列如排隊, 雖然東一個西一個, 但佢地會問邊個係最尾, 佢跟住邊個, 唔打尖; 又例如坐viazul, 無論係經luggage託行李定自己排隊比佢放, 佢都會比返個tag你, 攞返行李時真係要比個tag佢架!(不過Giron返havana例外, 車長話無tag無問題, 雖然落車時搬行李的問我個tag去左邊

- 他們很喜歡向你單眼及做出錫錫的表情...

- 好鍾意問人幾歲

- 個上網好廢, 有時去到公園連接到, 就算好似連接到但又入password的機會都無;有時直情入唔到網絡, 所以話, 有wifi card都並不代表你上到網

- Viazul冷氣勁大, 一定要著褸

- 佢地常做的活動包括揀米🤣

- 買麵包係要成條包就咁拎, 無袋無盛架

- 都有唔少人養雪撬架喎


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论