甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《熟悉又生保》

25 Jun 2019, Tue (Day 27 晴 Giron -> Havana, Cuba)

琴晚瞓得麻麻地, 起左好多次身, 可能因為我較到個冷氣17度仲要開風扇所以有啲凍! 咁由於今日12:30pm車, 所以一的都唔趕。 本來我plan住10點先起身, 但最後我都9點幾騰左出去搵野食。 我行到附近的一間小食鋪, 嘩! 咩咁貴架, 平時6cup一個的pan con jamon, 呢到賣成1cuc喎。 我咁孤寒咁梗係唔買啦。 唯有行返轉頭諗住餓住個肚去Havana, 點知又比我發現到另一間鋪仔, 呢間收費貼地好多, 我叫左個pizza de jamon (15cup),食完我仲叫左杯black coffee飲添 (1 cup)。 

因為外面太熱又無咩特別嘢做, 都係返homestay先。 Host伯伯見到我, 原來佢有預埋我早餐架! 滾動死了, 我以為我地雞同鴨講下的討價還價只包琴日的早餐, 估唔到原來佢offer埋今日的早餐, 仲要比琴日多左片腸仔同埋薄餅添, 但其實我都好飽, 不過唔可以浪費架, 所以我又食晒。 至於琴日嬸嬸送我的芒果仔, 唯有攞返Havana 啦!

旅行會變準時精嘅我, 11:30am已還鎖匙同出門口, 丫, 狗狗竟然攔住我嘅去路, 逼不得已下我只好跨過他喇。 11:50am 去到viazul check in, 今次我第一次擁有手寫單 (13cuc), 但最搞笑係咩, 我以為係12:30pm有車, 原來12:30pm要再check in, 其實邊鬼個將簡單事情複雜化架呢? 11:50am比錢買飛, 12:30pm都仲要去同一個地方check in, 真係把鬼😱!

咁我無無聊聊坐低等, 仲有幾分鐘就要check in時, 估唔到viazul姐姐出嚟搵我話我夠鐘check in喎, 咦, 又會咁好服務嘅! 佢比左張手寫同用針拮係正確資料上嘅車飛比我, 仲話我知架車大概會12:45pm到, 咁當然無準時到啦。不過我深信我無miss車, 因為我明明金精火眼望住, 無可能會miss, 而中間只有一架transtur經過之嘛! 不過好彩, 到左12:55pm佢終於到左。 問左司機叔叔係咪去Havana後就搬埋行李上車了。 

架車好快就開, 仲經過我之前想去無去的Punta Perdiz, 係真靚架喎的水! 不過算啦, 我如果嗰時好熱切想去應該一早搵左方法, 緣份嚟嘅。 咁之後架車經埋Playa Larga之後就兜左去放飯, 咁當然我都唔會食啦, 唯有坐低等開車。 原來同車都有幾張asian faces, 其中同一個uncle對望左一眼, 佢用日文問好, 問我咩人, 我話香港人呀! 咁之後我地就係到吹水, 佢已係古巴三星期, 去左Santiago de Cuba, Boarco等, 佢話個trip ok la, 野食都可以, 但佢已經好掛住日本野了。佢話返到Havana有間日本野佢要去食麵解相思之苦, 因為我地一致認為呢到的意粉凍冰冰好怪🤣, 佢住係大阪, 仲介紹我如果鍾意去行山, 可以去四國的八十八寺, 三至五月份是好時節, 六、七月就雨季, 十月都ok。

晏晝差不多4:30返到Havana, 雖然開左maps me, 但其實唔使睇都行到返之前住嗰間hostel。如常撳鐘, 如常等hostel Hamel的host開門, 其實我唔知伯伯認唔認得我, 但嬸嬸就認得。搞晒手續之後就攞床位 (10.4cuc), 瞓上次阿ki個位喎!


放低野之後我去廁所照照鏡, 嘩, 濕水欖核咁呀陰公! 坐左陣之後我就出去了, 丫, 原來網上講間炸雞店就係我上次買汽水嗰間, 我問佢炸雞幾錢, 佢話2cuc, 咁貴咩? (我見網上話20cup一件, 佢會收2 cuc), 咁我見寫pollo話25cup, 咁我就指住問佢, 男嘅話ok, 但夾完出嚟女的話唔ok, 退返25cup比我。我都唔知佢呢個係真價錢定真收貴, 算啦, 咁唔買了。 跟住去附近公園上網上唔到, 再去後的等巴士位嘅公園就上到, 真係失聯more than 36 hours。 上左陣網就去買熱狗, 咁, 熱狗加汽水都係20cup, 唔怪得要排長龍。

之後我試行face大學的左手邊方向, 咦!原來直行再轉多個彎係去返viazul架喎! 我諗住再沿大路直行好似去新城嗰邊, 點知有個local撩我講野, 佢係讀完architecture 而家做緊野, 佢好搞笑,同我一路行一路教西文, 仲介紹我邊到有平野食同有sopa con arroz添, 最後我係有湯飯食嗰間shop請左佢飲杯juice(8 cup total) 之後我地就分開走了。 

返到hostel伯伯記得我晏晝問佢有無juice, 佢整左呀, yeah! 咁我就買左一枝水同一juice , 沖完涼一路嘆juice一路寫postcard添!噢, 枝juice太好飲, 一口氣想飲左3/4喇!


今日共用: 25 cuc

          44cup

        

15 cup jamon pizza

1 cup black coffee

13 cuc viazul to Havana

10.4 cuc - 2 nights 

20 cup 熱狗 +可樂

8 cup 2 juices ( mango, mamey)

1.6cuc (juice + water)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论