甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《點解呢到咁少hostel》

13 Jun 2019, thur (Day 15 晴(熱)Holguin, Cuba)

我承認, 我0係巴士瞓得好過飛機, 但係我想講....呢程overnight bus我都唔係好瞓到, 因為巴士有幾個中途站,而每到一個站都會有人上落。 到左Holguin,我諗住都搵個女仔say goodbye, 但到我落車已經唔見左佢, 佢係咪係前一站Las Tunas落左車呢?

我落車後坐左係候車室已比人趕, 咁無啦, 等我一鼓作氣去搵屋先! 汲收左前幾日搵屋的經驗, 我覺得都唔係太難啫, 之後係咁婉拒d的士 (三輪車啦)。 頂! 無嘅, maps me上面嗰的hostel究竟存唔存在,點解全部都唔啱嘅?咁我唯有問下人啦, 有個女士同男士好好, 問完後帶左我去搵, 原來係bar and restaurant嚟, 仲要25cuc一晚添! 我覺得好焗同好暗, 未睇房我就好英勇咁走左, 但其實呢間我已經係搵左半個鐘先見的hostel。 之後唯有繼續問人繼續搵, 真係好氣餒, 跟住maps me搵5、6間都係撲空, 仲諗緊好唔好無無聊聊咁浪費26cuc嚟左就即日走。 點知望過schedule, 最遲離開呢到嗰架車都喺9:40am的走左了, 下一班又要等到半夜。

胡思亂想之際, 比我行經一間for local的民宿 (紅色anchor sign), 問佢知唔知邊到有for tourist的hostel (藍色anchor sign)。 太好了, 佢話下一條街應該多d, 仲係maps me到點左比我睇。媽, 我終於得左喇!呢間叫Mrs Damaris Tellez Velazquez 的獨立房間開價20cuc一晚, 好貴喎, 算啦, 我住兩晚平d得唔得 (本來好早之前諗住住三晚架), 最後由17cuc叫價到15cuc, 成交, thanks god, 我孭住個backpack行左1.5hours ar😭。 係等佢地清房期間, 我又問人有無juice🤣, 今次係紙盒的, 其實我想要natural juice多d🤣

我係嗰間大又涼浸浸的獨立房內嘆左陣次氣先出去, 睇真d間屋有前後花園真心巴弊。 btw, 我賦閒在房時數錢, 發現唔見左€50, 搵極又搵唔到, 條數計落又真係爭€50, 唔知係咪早前行去換錢時唔小心跌左 ,早知食左佢好過。

Hea左陣我就出去諗住去換錢, 但最近嗰間關左門。 咁之後行去viazul買車飛去Camagrey, 車費11cuc喇!


之後熱到頂唔順, 買左罐古巴可樂飲, 都係12.5cup。 真係無法想像個熱度係會令你汗流浹背, 流汗不止的。 之後想行去搵sofia hotel但又搵唔到, 於是決定直落巿中心。 而期間, 無論係車站旁定巿中心都見到唔少hostel....所以話呢, 搵hostel就好似玩spot it呢個遊戲咁當局者迷。

好喇, 行去巿中心前經過雪糕店, 叫左杯雪糕承惠10cup。

之後我見無咩做, 就行上去Loma de la Curz。 其實話高又唔算, 樓梯級高就真, 我中間停過幾次, 好彩尚能完成, 又獎自己飲可樂 (1cuc)。

坐左陣上陣網, 都坐左大半個鐘, 然後去返巿中心換錢買水飲芒果汁, 仲試行去前往由host介紹有好靚沙灘0既Guardalavaca的share taxi站, 但唔知係咪太晏, 都無人排, 可能我搵錯。 之後又緩緩返去hea了!


今日共用: 30 cuc (hostel x 2 nights)

          11 cuc (bus to camaguey)

          2cuc (wifi card)

         10 cup + 0.1 cuc coke

          10cup ice creAm

           1 cuc, coke on the top

          3cup mango juice

Water 20cup 找0.1 cuc

5 cup Pastel 角仔


          38cup

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论