甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《是日是夜?》

8 Jun 2019, Sat (Day 10 雨->晴(熱), Havana, Cuba)

就係咁無日無夜, 完全唔記得自己搭左幾多同幾耐機之下, 我成功到左Havana的Jose Marti international airport。 落機搞埋手續去到arrival hall都係凌晨12點幾, 好彩搵到個靚位坐, 係有蚊囉! 坐下恰下...而家都仲係4點17分。 不過呢到感覺ok安全架喎, 係ground floor太多兜客司機, 我上左二樓departure hall坐。 本來諗住換錢, 當我2點幾動身時, 佢話close左, 凌晨3點再開, 但我呢刻都未見有人囉!

但我影低左個兌換率, 咩咁鬼難架, 好彩有抄低人地的教學啫, 係機場換大概€0.9185換到1CUC (1/1.08915), 1CUC換到24CUP。 我又坐坐下到5點幾, 終於又的起心肝去廁所同暢錢, 我決定先係機場暢€20, 咦, 今日個rate好琴日少少喎 (1/1.09368), 咁而家即係暢到21.85cuc, 咁我再請佢幫忙, 用1CUC暢24 CUP, 但兩款銀紙係手, 媽, 我好亂呀, 邊款打邊款呀😱 (經我細心研究後, 我分到喇, 人像的是CUP, 建築物係CUC, 為免搞亂, 我分左兩個袋入起佢🤣

呢到差不多7點先天光, 咁我去多次廁所之後就朝T2出發搵巴士。 由大堂出到嚟轉右手邊, 啱呀, 之後見到個後生仔, 問下佢係咪呢個方向先, 佢話係喎, good! 但行多幾步又覺得唔係路, 有人係到緊係問人啦, 佢話行返出T3門口向前直行方向先啱喎,又好, 信你一次。點知仲衰, 分明係車行的路。 無理由有maps me都行唔掂嘅,加埋見到有對本地人行呢個方向, 好, 死跟! 原來頭先發雞盲, 咁大條草地路都睇唔到, 地圖路線又正確, 衝呀!



行無耐, 已經有的士司機開價10CUC話載我, 我唔知點解會拒絕, 明明身心俱疲。 可能真係好少見亞洲人,個個見到我就算唔識講, 都好樂意指示個方向。 仲要去到迴旋處我稍有疑惑咁望返佢, 佢隔咁鬼遠都用手勢指返啱的路比我, 而另外三輪車司機都老遠叫住我唔好行錯!回歸正路繼續行, 無耐有架老爺的士話4CUC返havana, 去呀, 好吸引呀, 我遞上地址, 佢同個女就送到我去hostel hamel門口了。

去到hostel第一時間緊係登記比錢啦, 唔知點解uncle計嚟計去都係收三晚錢, 三日兩夜點會計到三日呢, 最後為免麻煩, 我決定住4日三夜🤣, 入房放低野 ( 嘩, 冷氣好涼)直接衝去廁所沖涼, 嘩, 舒服晒!

但得一個廁所, 我都唔敢霸埋嚟吹頭, 真係有同理心。 搞掂後攤上床恰埋眼休息。 到11點幾係時候出動暢錢,點知咁難搵,搵左一間咁啱佢close, 另外maps me顯示的又未有存在, 但無錢真係唔掂,最後去左酒店唱, 酒店rate衰過機場, 不過無計, 無錢無安全感呀。 不過由於個rate係真差, 所以都只係換左€20。 兌完錢因為著拖鞋著到好痛的關係, 我返嚟hea左陣換左對鞋買埋先再出去。 其實主要都挑戰搵cadeca, 點知原來樓下已經係嗰個廢物改建的文青地方, 再跟住maps me行, 我連嗰的咩兵器廣場, 主教堂都見返。 唔掂, 今日真係堅攰, 要早的返去休息至得。不過熱力難當, 我都買多次汽水(20 cup)買個burger (25cup)先返去。



酒店個rate仲衰, €20只換到20.6cuc

銀行暢了€180, 原來個價低過機場少少...total換到196.5cuc, 而我又將其中5cuc轉做120cup


兌換總數Total: 232.95cuc, 144cup

今日共換: €220 ( currency exchange)


今日共用:

20 cup (orange fanta alike)

1cuc (water)

20 cup (orange fanta alike)

25 cup (hamburger)


          

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论