甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour -《點解總覺比人呃?!》

1 Jun 2019, Sat (Day 3 晴, Barcelona-Spain)

琴晚9點幾瞓, 瞓到咁上下有人返嚟, 不過佢地都算細聲架喇! 由於今早無咩行程, 我都hea到9點幾先起身。 本來諗住行下weekend market , 點知個Placa de Nova好似同琴日一樣之嘛, 都無擺檔, 咁我再行喇, 比我行到去Mercat de Sant Josep, 其實即係街巿, 外面仲要有尿味架添! 但入到去又幾開心嘅,本來都想買ham食, 但其實我唔係咁鍾意太咸, 所以我最後都無買。

跟住又以我一貫作風亂行, 又比我搵到個真係supermarket的超巿, 其實又唔算多野買, 起碼無咩汽水揀, 但我都買到蘋果汁同埋洗頭水 (€0.59 +€1.7=€2.29), 之後經過巴塞隆拿凱旋門, 唔見過的話我以為得巴黎先有。

之後隨心行左去間餐廳仔食西班牙海鮮飯 (€9.95), 不過一的都唔好食, 料又求其, 煮得又咸, 所以我都無比貼士, 我覺得自己整應該仲好食, 嬲豬!之後又開始行返去, 期間又經過一間像樣少少的超巿, 入去行左轉, 今日果然係購物日。 回程唧時候, 我仲買左3張postcard (€0.5each, total €1.5)同3張郵票, 貴囉, 成€1.6一張 total€4.8, 究竟我係咪keep住比人呃呢??

已經好攰了, 返去期間發現原來條大街有個大商場, 最緊要裹面有個像樣的大超巿, 我返hostel抖陣後又去左超巿再行, 又買左一枝水(0.5€)及一排朱古力mousses (€0.78) , total €1.28。

返去又hea左陣, 食埋一個mousses之後就左沖涼, 然後hea在床上, 買返今朝買唔到的park guell 6月5日的10:30入場卷 (€10), yeah, 可以瞓了!

今日共用: €22.31 (cash) + €10 (debit card) =€32.31

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论