甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《四圍騰》

31 May 2019, Friday (Day 2 晴, Barcelona-Spain)

等左陣去完十個廁所又上機, 原來我點左fruit platter都唔記得, 都好嘅, 反正口淡淡。 又搭左差不多7個鐘, 終於到左今次旅程的第一站, 西班牙巴塞隆拿。 入境時我排了all passports 的隊, 點知排到我時海關人員好嚴肅咁同我講嘢, 正當我驚佢要我比itin時, 原來佢只係憐惜我點解唔善用歐盟國自助入境機。其實除左心虛之外, 我真係無更好解釋🤣🤣🤣

老老實實, 真係無咩點plan過Barcelona的行程,慶幸我記得之前睇過個交通篇, 又咁啱係香港上機前比我搵得返個網頁開定, 如果唔係到時真係lei咁hea。落到機, 雖然唔算係好瞭解個交通流程, 但摸下摸下又比我去到shuttle bus站由T1轉去T2, 之後又搵到Refe 機場火車站, 仲買左張T10卡 (€10.2)搭火車去plac de gracia火車站 (扣一程), 之後跟maps me搵到hostel, 嘩, 間hostel都住左好多人喎。

同hostel職員講想住多晚, 6 June 先走, 所以又要加多€27, total除左卡數嗰€27, 我仲要比多€126.32 (total:€153.32)。 但由於未夠2點無得攞房, 我唯有放低行李出去行, 行行下見到個牛角包加咖啡set只係€1.7咁平, 忍唔住叫左, 又唔錯喎! 經過左米拉之家, 一堆名店, 仲連巴特婁之家都經過埋。 跟住去左hostel staff介紹的一區, 包括有Catherdral de Barcellna, Plac of Nova之類, 呢到太大太多巷仔, 我應該係完全無法沿路再行返一次( 中間仲買左canada dry飲添, 承惠€1)。

€1.7 的咖啡牛角包set

最後我行到海邊, 嘩, 超多人, 沙都無落我就回程了。 由於只瞓得幾鐘, 我獎自己搭地鐵返去, 但坐完地鐵行返去時依然迷路。好唔容易等到3點返去攞房, 一入房已大失所望。呢到好多野都dirty, 連執完張床都咁dirty… OMG。 但為左唔使搬, 我會忍架。

跟手我出去買埋法包(€1.25) 同埋喺嗰的無貼價錢supermarket 買左枝水 (€0.45) 同埋peach 汽水 (€1.2) 就回去了。 食完嘢沖涼瞓, 好在我早沖, 竟然…沖涼房係無鎖的, 係咪痴線架! 戰戰兢兢咁沖完涼,即係上床攤抖喇! 但重要嘅事要做左先, 所以係臨瞓前申請多次去加拿大轉機時要用到的ETA, 只怪我唔細心連expiry date都填錯。

今日共用: €170.82 (€27 credit card, €143,82 cash) + 7cad

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论