chris
chris

生髮中心邊間好?想去F8生髮點知去咗史雲遜,最後去返做F8生髮係因為......

生髮中心邊間好?打聲招呼先!你哋好呀清朝人們,我諗入得嚟睇呢個post嘅男女,都係只要瀏海全部向後梳立即穿越返清朝,搵緊救髮方案啦呵?咁我都廢話唔多講,就直入主題。雖然話係生髮中心邊間好,我都只可以分享我試過個2間,其實成事幾曲折離奇,走一走彎路之後我無咗近10k,所以人......真係要信自己直覺呀!呢鋪真係教精我!


當初我揀生髮療程,花咗好多時間比較大量生髮中心邊間好,但奈何網上資訊真係好少,而且好多討論區發帖問嘅人多過答嘅人,又講啲唔講啲,睇到真係好一知半解......最後睇到徒氣,真係自己親身去試仲快!好彩而家差唔多間間生髮中心都有得試做,咁就可以比較到生髮中心邊間好......


之前搵生髮中心邊間好,一知半解睇完一大輪,揀咗髮神個F8生髮,因為呢個醫療級軟激光技術睇落無其他咩中草藥咁流,有好多個國家都有做過關於軟激光生髮嘅臨床研究,有興趣仲可以搵醫學報告嚟睇添......我覺得佢哋個技術比較可靠、價錢又唔貴,試咗就算唔岩都唔會咁肉赤,所以我本來係揀F8生髮㗎!點知見到伍家謙、伍生幫史雲出咗個fb post(我知係廣告),但佢畢竟都幾有牙力,於是我就係咁淪陷咗......



__________史雲遜護髮中心究竟做咩嘢___________


開名唔怕啦,我又唔係講佢哋壞話.....相信你哋都網上刮沙咁刮究竟史雲遜啲生髮療程包啲咩、有咩做,我就大概講下,希望幫到脫髮嘅各位。女士點生髮我唔知,男士首先就會先做個免費嘅頭皮檢測,即係將頭皮放大好多倍出嚟睇,睇下有無毛囊堵塞、頭皮油脂係咪好厚、有無頭瘡同炎症呀、每個毛囊有幾多條頭髮等等(其實你衝入去avade都有得做,不過做完就走唔幫襯人哋就似好樣衰)。我遺傳咗阿媽,天生頭髮細軟又好鬼薄,一到夏天層頭髮就好油好貼頭皮,都唔意外出嚟個結果係毛囊密度好低、而且每個毛囊得1條頭髮,而且髮頂頭髮好幼......仲有毛囊堵塞添(10個清朝人9個都係啦)。


講完一大輪開始試做佢哋個生髮療程,首先做深層清潔同按頭皮、然後搽生髮藥水,再用支筆型儀器同其他儀器(好似紫外線定遠紅外線)去導入精華,等精華可以更加滲入頭皮......大概就係咁(可能間間生髮中心都差唔多?)咁試做完之後feel到個頭真係輕咗好多,感覺都幾好,佢哋再幫我做頭皮檢查嘅時候都見到頭皮係少咗油......所以我都立即就拋棄咗F8生髮,投入史雲遜嘅懷抱,佢哋話做緊優惠,6k5可以做65日(梗係唔係日日上去做啦),然後而家join plan仲送100ml洗頭水,但屋企用個套洗髮前深層清潔膏同護髮素、頭皮精華就要自己另購......(包裝設計都好靚仔下)


我當初買完出門口都覺得係買咗個希望,咁8k可以買個希望都OK嘅,至少未用到5位數,可接受啦!我見個個同我一齊等電梯走嘅男女都拎住一袋洗頭水,有好多仲好後生.....陰公,而家好多年青人二十幾歲就脫髮㗎啦!


______________呢個係2個月之後的時間線______________________


生髮中心邊間好我已經唔係太清楚,成個人都好亂呀!我諗無論甩頭髮定生頭髮,2個月都有啲嘢睇啦下話?2個月時間做咗十幾次史雲遜生髮療程,係,每次去做完feel到頭皮輕咗,但我諗佢哋啲生髮精華同儀器應該對我無咩效,因為我頭髮無甩少到、亦都觀察唔到有生新頭髮......可能佢哋個生髮療程同我唔夾啦,其實如果可以制止到甩髮我就滿足㗎啦。


唔知係咪心理作用,我覺得佢哋個套洗護套裝的確係唔錯嘅,深層清潔膏+洗頭水+護髮素+頭皮精華(有巴打話脫髮千祈唔好用護髮素?),每次係屋企用完都覺得個頭好輕好清爽,我只不過由一個頭髮比較油嘅清朝人,變咗一個頭髮比較清爽嘅清朝人,但都只限於此,於是我用完屋企個套嘢、用埋個Plan入面包嘅療程之後就無再Join新嘅,無論佢哋班職員點sell我都堅定不移。史雲遜唔可以話無效,但對我無咩用囉......


______________人真係要相信直覺嘅,我去返做F8生髮___________________


比起買成30幾40幾次嘅生髮療程,我都好彩,無繼續堅持做一個唔太適合自己嘅療程,唔洗搞到要無效退款或者加購咩盛盛,淨係諗都覺得好煩,脫髮本身已經夠煩,我唔想遺傳性脫髮再加埋壓力性脫髮,脫得仲勁呀......


做完史雲遜之後我就立即轉場去做Perfect Hair,畢竟我拖咗好耐先下定決心、比多啲錢都要搞好個脫髮問題,尤其而家夏天,大家都明個油頭幾難頂!就算唔生新頭髮,都希望制止到呢兩年繼續脫髮,如果唔係我諗三年後都唔洗出街見人,而家有時候搭哋鐵或者搭lift,成個後腦對住人,個心都會驚人哋點睇我個半禿頭,頭皮都露埋咁滯,我得33歲點解個天咁玩我.......


反正一開始都係揀Perfect Hair嘅咁就貫徹始終啦!F8都係有得試做,佢哋Staff態度都好好、好nice,上去見到都好多客人,男女都有,而家脫髮真係唔係中年男專利,好多後生仔女呀!咁頭皮檢查來來去去其實都係個啲嘢啦,唔再多講,不過有興趣做Perfect Hair嘅清朝朋友可以點擊呢條Link:Perfect Hair F8生髮療程 去睇下詳情。


注意!你睇個療程2888包10次好似抵到爛、跳樓大拍賣,抵都你唔信......係!我都唔信,生髮中心好唔好就唔好睇價錢高低係咪,生髮中心邊間好係要睇CP值!官網網頁不告訴你的事,其實深層清潔同埋精華(我唔記得支精華叫咩名,反正都係淨化呀補水生髮個啲)係要另外買,咁樣計一計個價錢立即正常返啲,不過其實都係非常抵......因為深層清潔同精華都唔貴,上咗去知道價錢令我對F8生髮療程功效更存疑,呢個係咩玩法?人真係賤骨頭,太貴覺得搶錢唔抵、平又驚無料到......


生髮中心邊間好呢就唔試唔知嘅,咁其實F8生髮療程都無咩神秘位亦都唔會同你作咁多法,唔似其他生髮中心又真空噴中藥、又照紫外線、又微電流叉又盛盛,務求令你覺得做一次生髮療程好多嘢玩真係好抵......F8生髮療程簡直係清純白蓮花,主要就係深層清潔、導入精華同照軟激光、照燈同注氧,好鬼實在,個陣都唔知咁樣係好定唔好......是旦啦,反正唔貴,我又不嬲都信西醫多過中醫,照殺!


___________我終於由清朝人穿越變返現代人________


你問我生髮中心邊間好,原來唔可以由深層清潔個環節去決定......可能小弟我本人見識少,我覺得無論史雲遜定Perfect Hair個洗頭按摩環節都好舒服LOL,唔同嘅係史雲遜個度全程都有姐姐招呼你,你洗完頭之後都係瞓上床繼續做埋其他療程,而Perfect Hair就係要坐喺度照燈嘅.......不過而家去生髮都唔係去做Spa,只要有效果我理得佢叫我企喺度做咩!都係個句,如果你想要單人獨立房間同個姐姐全程傍實你、招呼你,都係要比多啲money……


深層清潔完個頭輕咗好鬼多,我諗我真係對呢種感覺上咗癮!生髮中心邊間好如果由深層清潔嘅舒服程度決定我應該無法結案陳詞,咁導入精華同射燈都係個啲嘢啦,手勢都好輕柔唔會整痛你,畢竟我哋呢啲脫髮人頭髮咁鬼脆,扯多兩扯都甩曬,梗係個個人做都好溫柔......


學伍生話,如果第一次做就有生髮效果,你都會覺得我呃你啦!第一次試做完我都係買咗個10次Plan去試(我真係模範客人,完全都唔洗史雲遜同Perfect Hair啲人hardsell我)。其實頭幾次做療程最大感受係個頭清爽咗好多、出少咗頭油同洗頭好似無甩咁多頭髮,我個頭唔可以3日唔洗,2日絕對係極限。而家雖然都係每2日洗一次,但到第2日夜晚都無以前油到可以煉石油,所以都覺得唔錯嘅......


做做下咁快就入埋夏,於是我對生髮中心邊間好嘅感受又更加深,因為做咗Perfect Hair F8之後呢,每逢天熱一定一定生頭瘡嘅我,到咗而家就六月中都無生過一粒頭瘡,所以F8生髮個控油補濕效果係真係值得一讚!


控油補濕效果:非常之good!洗頭第2日晚上都唔頭痕、唔會好油!

制止甩頭髮效果:都有,頭髮無咁油痕,洗頭甩少咗頭髮,唔會一抓成手7、8條

生髮效果:嗯......


講到生髮效果,做咗大概8次嘅我覺得還好,的確甩少咗頭髮呢分界線好似無以前咁闊啦!因為無以前咁油頭,髮根立咗、頭髮蓬咗所以睇落去頭髮都多咗厚咗,不過我淨係觀察到分界線同髮際線位有8mm-1cm嘅絨毛叢......算唔算有生髮效果呢?我都真係唔知,我有個fd話咪痴線啦,你自己啲頭髮邊有生咁快,應該係因為F8生髮療程幫你催生咗呀......聽佢咁講我好安心,我決定信佢LOL


Any肥,我覺得都算搵到自己心目中價位OK同效果OK嘅生髮中心同療程嘅(不過如果你哋有更好嘅推介麻煩PM我,些些!我仲想睇多幾間生髮中心邊間好㗎!)人呢,有啲嘢真係好玄學,其實有時都要相信下直覺!


咁我嘅生髮中心邊間好分享就到呢度,希望可以幫到各位清朝人穿越返做現代人啦!頭可斷、血可流,頭髮不能甩!


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论