atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

不撚知知所謂

一向少理政治, 懶理政府掂唔掂既我, 今日都忍唔住出黎屌鳩佢地班仆街, 得罪講句, 我真係同做政府工/政府部門既人做唔到朋友

香港疫情失控, 但政府仍然廢到無人有, 一邊話要清零, 另一邊就今日檢測, 3日都未出到結果, 咁樣真係晒鳩氣啦, 等你呢三日, 人地唔撚使返工? 如果佢係陰性, 呢三日又係咁傳染比其他人啦, 真係廢到冇人有.

更搞笑既係, 班政府工既冚家剷真係冇責任, 眼見有百幾人排緊隊, 一到夜晚8點準時閂門? 仲反問人唔早啲黎? 我屌你老母咩, 人地排左三個鐘, 係你地啲廢物政府工手腳慢, 關人撚事? 仲將責任推返比市民?

2年前就有excuse話黃絲搞事, 搞亂香港, 好啊, 國安法出左黎, 黃絲冇晒, 議會得返建制派, 而家連建制派都一樣忍唔住屌鳩你班廢物, 咁而家政府有乜撚野excuse呢? 又用一句唔存在既"外國勢力" 漏透左建制派, 仲係有人想搞事? 呵呵, 總之政府永遠唔撚會錯, 得啦, 好撚野.



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

第一个支持了这篇作品
加载中…

发布评论