atyh
atyh

不再美食王, 舊時代的遺物, Web 3.0的新世代, 還有我的一席位嗎?

扮撚晒野

早上忙啊忙,忙啊忙, 忙了一大早, 昨天去參觀廠那個屌尾出了一個email, 看完我真的想屌死他, 明明就是一個拿住雞毛當令箭既打雜, 出個email 講野串柒柒, 踩到我地啲final shot sample一文不值, 最後仲要講句4個project 都唔批.

佢係咪冇搞清楚? 批唔批, 係法國總部個到決定, 唔係佢一個駐深圳既卒仔可以話事囉, 擺到明攞彩.我一於少理, 你唔批, 我咪直接寄返去比你頂頭上司批囉咁簡單. 不過因為條柒頭send左email黎, 我做樣都要follow一下, 又冇左好多時間,

lunch 唔想同人食, 心情唔係幾好, 自己偷偷又去左斧吧吃好野, 個幾月冇去, 今日再去睇, 人流比之前少左, 可能餐牌黎黎去去都係個幾味,啲人食厭左掛, 不過對於我呢啲間中先去一次既黎講, 仍然有種新鮮感係到既.


今日當然係例牌黎個薯蓉雞扒啦,同之前唔同既係杯野飲由熱變左凍囉. 佢地人少左, 但上菜速度依然係有啲慢, 可能家族經營,唔想請咁多人.要保持平價吸引人幫襯啦. 食完飯, 仲未完 lunch break, 炸炸臨上黎隊一post, 之後又要繼續同佢地死過, 加油加油

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论