根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

Hot Toys 上的文武

(编辑过)
打做造亞洲人的模型時,如能找到當地人加入造型團隊就可以解決?
圖擷自「【兩個偉仔?】梁朝偉《尚氣》手辦公仔與李子雄撞樣 手勢似蘇樺偉?」。 Line Today。20210831。

Line Today 厲害呀,咁都可以撈埋嚟講。Hot Toys 當然有華籍員工,3D scan 嘅 技術又已經成熟⋯⋯不過設計部最大嗰個同埋批嗰位都唔係太在乎,始終係一個非電影官方嘅副產品。唔少土生土長嘅國家領導者都搞唔好自己嘅國家啦,咁就咪去質疑人地公司嘅團隊。又或者係有心整到爭啲爭啲咁,等華人社區多一個話題,brand exposure & awareness 嘛。嗱而家多咗人認識呢間公司,咁咪係成功囉。

既然硬係要找碴,我又畀少少愚見啦。個人認為問題係喺條嘴度多啲:

  1. 太扁。落得凡間有幾多問心唔係被貶㗎啫?
  2. 太平。天下都想有嘅太平。
  3. 太長。不過點都長唔過統治者希望擁有嘅帝位年期。

齋望條嘴,我覺得似尼古拉斯基治就真。

安妮維,基治蛋牛治單春治乜治物治,都總好過人治。點講都只係一舊冇生命嘅擺設啫,更加唔會拮到我啲肉。嗯,所以我冇有投訴㗎。

呢隻 Hot Toys,認真妙哉!

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论