根叔|gunshock
根叔|gunshock

⎡邊緣回望後,滑進一界混沌,從不掙扎。跟自己的過去過不去,執著地浮沉著。⎦ Still hope/to hand stitch my book/of ups & downs on a tightrope./No plan to elope/coz it just chokes.

因果與果因

擷文自 Facebook。2020/2/28。

李居然信李居明!

令我更確信喺呢個十一維宇宙裡面,法相學提及「現行薰種子」嘅單向因果論未必完全參透宇宙事。

結果可以決定/推斷原因。

一個人一直為生活而努力,但後來一事無成,唔一定係命運或者不可抗力嘅影響。從結果嘅角度望返轉頭,乜都做得唔好反而就決定到原來根本唔夠努力。

有啲似 result oriented 嘅邏輯,不過並唔係唔在乎原因,而係用 result 嚟衡量 goal/process。

利申唔是耶撚/佛撚。前排聽到呢個「果因」關係推論,的確係有啲暈。突然覺得平行時空堅實存在。每件事誘發出所有可能嘅結果,好大可能喺不同時空發生。喺已知嘅呢個狹隘世界只睇到其中一個結局。

少壯不努力,老大未必徒傷悲,可能係叫雙飛。咁就有少少明白到點解硬係會見到價值觀/邏輯行為啲同自己完全唔一樣嘅人。原來只係自己過分融合呢個世界,忽略咗宇宙其他生物嘅需求。

Result or performance oriented 係對事情嘅主觀睇法。不過我肯肯定嘅係,有 demand 先會有 supply

少說話多做事。我少有建樹,唯有多說話多喝水。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论