ap
ap

hihi

hype片與hype人

#hype片與hype人


1

畢名造了一個新詞hype片出來,但其實我覺得,比起hype片,hype人更是一種潮流現象


2

Hype片這個概念,某程度上有點倒果為因,拍電影,尤其係荷里活,就梗係衝着blockbuster 去的啦,至於hype不hype,就好大程度上決定於口碑,而口碑,亦都好大程度同電影本身拍成點掛鈎


3

當然,畢明係提到,現在的打手文,心機文,腦殘粉盲吹氾濫成風,所謂的“口碑”,當然也有預先訂製暗中造馬一早埋伏,但尚氣之hype, 是不是單純的marketing的成功呢?


4

觀乎觀眾的反應,“口碑”係真實的,不要忘記,賽前,係有幾多人睇死?觀後,又有幾多人話比想像中好睇?


5

所以,畢明以hype片去定義尚氣,似乎都引起不少人不滿


6

但hype片老實講,我不以為是貶義,但hype人就很成為對比。某程度上,hype片同hype人,係同食飯同食垃圾食品的分別


7

又或者係,食飯同食氣的分別


8

hype一部電影,起碼你都要用腦用心投入,它是有嘢落肚,刺激過真實的感官及至於思考,簡單講,它起碼是有內容的 ——- 尤其它有那麼大的野心和品牌,落的料一定有點保證的


9

但hype人,好多時係虛無縹緲好多,喜惡無定好多,有時人hype蕭生,有些連黃世柒都hype, 有些人就hype mirror, 有些人就連粗口八兩金都hype……


10

Hype人,某程度上係anti-content,純粹係為了自製狂熱,在盲目忘我中享受埋堆的快感,所以你話有幾多merror粉追星係養鬼仔咁養的呢?

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论