Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣治愈抑鬱症 Reiki Heals Depression

靈氣治愈抑鬱症 Reiki Heals Depression

儘管她擁有大學學位,但由於缺乏工作和收入,以及失敗和受到傷害的人際關係,我的一個朋友在情感上陷入了將近一年的黑暗期。她和我出去喝酒,吃點東西,和朋友一樣,我把手放在她的背上安慰她。我感到能量如此強大,以至於我真的驚呆了。說實話,那時我已經有很長一段時間沒有經常練習靈氣了。儘管如此,我還是非常強烈地感覺到她需要一個完整的靈氣治療,我們第二天就這樣做了。在她的治療結束後,她描述了她的經歷,我建議她考慮在該地區尋找靈氣大師,這樣她就可以學習靈氣 I 級,以便每天進行自我靈氣並開始自我康復。你知道嗎-她真的有聽進去!一周之內,她不僅獲得了靈氣一級,還獲得了靈氣二級的資格。在她為期四天的周末靜修之後,我的朋友帶著清醒的精神回來了,對她的生活和人際關係也有了新的看法,並且對她的未來有了明確的關注。我的那個充滿沮喪、悲傷的朋友不見了,深沉的痛苦和磨難也不見了。我只看到一個閃亮、蔥滿陽光和自在的朋友,她已經開始治愈她的心,並朝著積極的方向前進。我們都計劃參加靈氣大師課程,我用一個新的開放態度讓靈氣重新回到我的生活中!

作者姓名:

傑基


延伸閱讀:

《一段被法拍的婚姻》

《人生的擺渡》

《病房外的眼淚》

《阿嬤的願望》

《藍灰色眼睛的比丘尼》


Reiki Heals Depression

One of my friends had been in an emotionally dark place for nearly a year because of failed and hurtful relationships in addition to a lack of work and income in spite of the fact that she had a college degree. She and I were out for a drink and bite to eat, and as friends do, I put my hand on her back to console her. I felt energy so strong I was actually stunned. Truthfully I hadn’t been practicing Reiki very much for quite some time at that point. Still, I felt very strongly that she needed a full session, and we did that the very next day. After her session she described her experience, and I suggested that she look into finding a Reiki Master in the area so that she could take Reiki Level I in order to do self-Reiki every day and begin to heal. Don’t you know—she actually listened! Within a week's time, not only had she received Reiki I but also Reiki Level II during a retreat. After her four-day weekend retreat, my friend returned with a clear mind and also a new outlook on her life and her relationships and a clear focus on her future. Gone was the depressed, sad friend, gone was the deep pain and suffering. I only could see a bright, sunny and relaxed friend who had begun to heal her heart and move on in a positive direction. We both plan to take a Reiki Master course, and I have a new openness to let Reiki back into my life!

Author Name:

Jackie

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论