Maonjiang
Maonjiang

【作者於兩岸三地教學執業多年,內文為教室與診間的心得紀錄。】 https://www.reiki.com.tw/

靈氣讓僵硬的脖子痊癒了 Stiff Neck Healed

靈氣讓僵硬的脖子痊癒了 Stiff Neck Healed

我剛從遊輪返回巴哈馬。一天早上在遊輪上吃早餐時,我們的服務員幾乎動彈不得。我問他怎麼了,他說“脖子僵硬”。他還補充說他已經疼痛有兩週了!我告訴他疼痛的時間真的太久了,我可以幫助他。我問他是否可以花幾分鐘時間讓我在他的脖子上給予靈氣。他並不反對靈氣治療,但因為要花時間完成。我告訴他,我會告訴他的老闆是我讓他這麼做的。我們吃完早餐後,我把他帶到餐廳的後面,讓他坐下,同時我在他的頭、脖子、肩膀上給他靈氣,然後回到最疼痛的地方。所有其他服務員都在和他開玩笑:他要咖啡嗎,他有多喜歡他的雞蛋,等等。最後服務長走了過來,我告訴他我只需要幾分鐘來幫助他,我堅持這樣做。他實際上感謝我幫助了他的員工,因為每個人都知道他已經痛苦了好幾個星期。即使在快速的治療之後,他回到自己的工作崗位,當有人和他說話時他轉過頭,然後他意識到他已經可以移動脖子,並感到非常高興。那是遊輪假期的最後一天,所以我沒有再見到他,但是當我們離開船時,我認出了餐廳里站在附近的另一個服務員,我問他朋友的脖子後來怎麼樣了——他說好多了,多虧了你。我總是如此敬畏和感激靈氣總是能夠提供幫助,即使是一個短暫的靈氣治療。

作者姓名:

諾埃爾·史蒂文斯


延伸閱讀:

《靈氣治療貓咪與癌症》

《用靈氣治療偏頭痛》

《醫院裡的靈氣應用》

《能量治療在臨床醫學的應用》

《心靈力量與疾病的關係》

《靈氣在臨床醫療中正在興起》


Stiff Neck Healed

I just returned from a cruise to the Bahamas. While on the cruise at breakfast one morning our waiter could barely move. I asked him what was wrong and he said “stiff neck”. He also added he had it for TWO WEEKS! I told him that was too long and I could help him. I asked if he would he be able to take a few minutes so I could give him Reiki on his neck. He was not against the session, just about taking the time to have it done. I told him I would tell his boss I made him do it. After we ate our breakfast I took him to the back of the dining room and had him sit down while I gave him Reiki on his head, neck, shoulders, and back to the spot that was hurting the most. All the other wait staff were joking with him: did he want some coffee, how would he like his eggs, etc. Finally the head waiter did approach and I told him I just needed a few minutes to help him and I insisted on doing this. He actually thanked me for helping his staff since everyone knew he had been in pain for weeks. Even after the quick session he went back to his station and turned his head when someone spoke to him, then he realized he could move his neck and was very happy. That was the last day of the cruise so I did not see him again, but as we were leaving the ship I recognized another waiter from the dining room who was standing near and I asked how his friends neck was—he said much better thanks to you. I am always so in awe and appreciative that the Reiki is always able to help, even if it was a short session.

Author Name:

Noel Stevens

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论