閒人
閒人

閒人一個,發夢有朝一日可以不為金錢及生活煩惱,每天過著休閒自在的生活 !

棄買預訂抗疫物資

近日見好多在新年前後幫大家撲口罩/搓手液的網店店主,出文講被用完即棄當condom感受,有店主表示已經退錢,但好無奈。

之前話先給錢無現貨的賣家可能係騙徒,但現在我見到另一面,訂了貨都要求退錢,而且理由係自己買到平貨/買夠/唔得閒拎......(全部理由都不是店主問題),我翻查個價,其實算合理,尤其我當時有到網店及向外國友人查詢,幫家人/朋友撲貨,外國的貨架都被清空,網店都缺貨,大量中國人高價搶購,好多唔係賺大家好多錢,甚至真係成本價。

我反而會問,真係賺你好多,炒到好貴,無良心既賣家,你要佢地退錢,我認為好難,有心賺炒價一定唔退。

最後,大家因為連鎖店或行貨返貨,覺得買貴左就棄單,如果我係店主,我就一定唔退,講左貨期同價錢,錯不在自己。

做人最緊要負責任,今次疫情,好多商人藉機賺取暴利,但同時好多有心人幫大家撲物資,大家不負責任,下次有心人未必會再出手。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论