黑豚媽媽
黑豚媽媽

來自香港,普通普通的一個C9仔,腦袋總係自以為是的不普通的思考著。 每日活著,是過活。有生氣的活著,是生活。忙到嘔的生活,是真生活。

#Day 3 - 拉錬袋

回收咗包裝袋,再自己買密實袋?
其實,會唔會係一樣材質?

每次去店鋪掃貨,包裝袋伴隨貨物到包裝到批發到零售到屋企,轉眼就完成任務

我之前都無想太多洗乾淨就回收。不過有啲袋入面有金屬層,實在回收唔到。之前聽人話有地方收,但親身去問過,話無回事...

而近年,就發現包裝袋越出越好,封口既順滑程度什至超越特登買既保鮮袋,好正,所以引起我重用又重用既意欲😅

我特定去查下呢啲膠袋既材料,但實在喺膠袋上面係搵唔到資料... 我去淘寶搵廠商商資料,大概係PE或者係PET。而自己買既保鮮袋,就有注明係PE。其實兩者都係普通用既安全材質。

細碎既食物我就質喺冰格既門到😅係有啲亂

拉鍊袋重用,我主要用嚟分裝凍肉,放急凍常備菜/煲湯料(煮熟菠菜,牛蒡,粟米粒,粟米,粉葛)...

再嚟就係一啲藥材,通常買大大包,食到一半,就轉成小袋。

曾經試過用包裝袋袋肉雪過久,包裝袋會碎裂😅所以,轉成包裝袋都係提醒自己,要首先食用。

只不過重用拉鍊袋會出現晾曬的問題😅我專門設置一迷你晾衣桿嚟晾膠袋和抺布😅的確不太美觀... 不過呢,連收納界既女王近藤麻理惠都講,廚房收納首要既係功能性,而唔係美觀性。所以... 都係勤力啲晾乾完就要收囉😅

暫時一個拉錬袋大概可以重用2次,之後亦可以回收。所以佔一日既丟垃圾量為0

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论