黑豚媽媽
黑豚媽媽

來自香港,普通普通的一個C9仔,腦袋總係自以為是的不普通的思考著。 每日活著,是過活。有生氣的活著,是生活。忙到嘔的生活,是真生活。

#1 - 廚餘機

100天垃圾減法

自從屋邨樓下出發咗呢部機,立場內疚感都減輕唔少😂

除咗每日煮飯切出嚟既菜頭菜尾生果皮,仲有就係阿仔有時只食一半就帶返嚟既飯盒。倒晒落呢部機既肚仔到,心寧上就very good

只係部機使用上無提及一個點,就係開蓋之後,佢感受到重量就會開始倒數10秒後關門。有時我分䦕幾盒倒時都要同佢鬥快😅...

慢慢摸索到佢應該係感受到重量就數10秒,你之後再加重量落去,佢又會重新計10秒。但如果你剩返幾粒飯倒唔切想再倒埋,就唔好意思,一定夾你手。

曾經既大時大節既日子,街坊係要鬥快落去放廚餘😅因為啲機係會壞或者滿嫁。

我就習慣咗先雪喺雪櫃,第二朝先倒。

網上睇廚餘機既開放時間係 7am 至 12pm, 我又唔知道其他時間係咪唔開喎。有時我會拿拿林落去倒完返上樓放低先再出門口。係有啲煩,但其實都已經好方便,行多一步當運動。

結論:有廚餘機,垃圾體積可以減少 - 一個半飯盒咁體積

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论