黃浩然 Amos Why
黃浩然 Amos Why

七十後,獨立電影導演,兼任編劇、監製以及填詞,前大學講師,十七歲加入印刷傳媒,前香港曲棍球代表,曾自編自導香港電台電視部多齣外判單元劇與紀錄片,首三部長片共獲四項香港金像獎提名,其中《緣路山旮旯》除本地票房突破一千萬港幣外,亦首獲台灣金馬獎提名,新作《全個世界都有電話》正在公映。

最孤獨位置

唔好意思,呢一篇想用我母語廣東話寫出嚟。

我都係打龍門,我好明白 Loris Karius 嘅感受,好多球場上嘅錯誤,自己會記一世,就算唔再打嗰隊、唔再打嗰個 level,甚至唔再打波,都會間唔中回帶。

雖然我好慶幸,冇喺人生最重要嗰幾場比賽,犯咗彌天大錯:前鋒犯錯或者太大想頭扭失個波好地地,空門射唔入亦都笑吓就算,龍門犯錯呢?就九成失波,累球隊輸波要誅九族咁滯。

事實上,係唔正常嘅人,先會揀去打龍門呢個位,紐西蘭曲棍球守門員設備生產商 OBO 一向有句 slogan:

Goalkeepers are amazing people!!

我非常之同意。

龍門企喺最後,係唯一可以睇晒成場波嘅位置,亦係場上面最孤獨嘅位置,我哋嘅感受,只有同行打龍門嘅先會明白。

最後我想講,我唔係利撚,不過都知道咩叫做,you will never walk alone,即使我尋晚喺網上,見到好多自封利撚嘅人,唔記得晒呢句嘢。

人喺最高同最低潮嘅時候,通常最容易見到自己真正嘅一面。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论