TheMatters
TheMatters

LikeCoin共和國馬特市新移民,Nano IT dog,略懂Excel Macro & Powershell。不諳寫作,日後會嘗試DIY IT小工具以供分享

管理你的Cosmos錢包Excel版

一次過睇晒Keplr跟Osmosis 內嘅資產(LP除外)

上次抄考(抄襲+參考)Makzan而制作成嘅“扮工神器”已經過咗接近三個月,今次再容我發揮抄考精神,嘗試將鑫大叔嘅管理加密貨幣錢包餘額Google Sheets小程序,變身成Excel Macros/Custom formula,希望鑫大叔唔介意我抄得過份。

同樣先警告大家,使用來自陌生人的Excel Macros是有風險的,如果決定使用,最好先檢查Excel 內沒有加密的程序碼,又或者相信我呢個港產大叔的人品了。

Cosmos小工具 https://arweave.net/175IU1biSK-YOEO7216e7H5TMmEtlxYv-cOxghde3iw

iscn://likecoin-chain/fZBI9Ypu2NFmYN9hKPXp0aefMvUWsJ0XClIceZTsBuw/1

作品介紹

有睇鑫大叔原文嘅朋友,看到以下截圖可能已經發現我近乎照抄。

先講右面最後3個columns JKL,佢哋分別係”餘額API”、“獎勵API”及“委托API”。此3組API其實係核心部分,用以從鏈上讀取錢包內嘅數據,以JSON 格式顯示結果。鑫大叔原以錢包地址加formula 制作,我以Excel custom formula 改制而成…

”餘額API” =CosmosAvailableAPI(錢包地址, API入口網址)

“獎勵API” =CosmosRewardAPI(錢包地址, API入口網址)

“委托API”=CosmosStackAPI(錢包地址, API入口網址)

為方便輸入,我記錄咗9個API入口網址於Excel檔第二頁Setting 內,以Named cell方式使用。

由API取得嘅餘額、獎勵及委托,佢哋用嘅貨幣單位,一般都同我哋喺錢包見到嘅唔同,所以我哋會將結果除以Column I 貨幣單位係數。為咗方便,我再用Named cell紀錄於Setting worksheet 內。

Column B “錢包”及Column H “錢包地址”,應該唔需要我多解說。

Column A”貨幣”我做咗小小修改,我以CoinGecko貨幣全名代替簡稱,加入Column G”價格”,以custom formula =CoinGeckoPrice (貨幣名稱)獲取網上現價。

好,重點來了,今次我主要制作嘅就係以下3條custom formula,佢哋分別於各條Cosmos chains獲取Column C”餘額”(Available)、Column D “獎勵”(Reward) 以及Column E“委托”(Stack):

=CosmosAvailable(錢包地址, API入口網址, 幣種, 貨幣單位係數)

=CosmosReward(錢包地址, API入口網址, 幣種, 貨幣單位係數)

=CosmosStack(錢包地址, API入口網址, 幣種, 貨幣單位係數)


以LikeCoin餘額為例子,可於formula 內填入…

=CosmosAvailable(LikeCoin錢包地址,URL_LIKECOIN,DENOM_LIKECOIN,DIVISOR_LIKECOIN)

LikeCoin獎勵formula 填入…

=CosmosReward(LikeCoin錢包地址,URL_LIKECOIN,DENOM_LIKECOIN,DIVISOR_LIKECOIN)

LikeCoin委托formula 則填入…

=CosmosStack(LikeCoin錢包地址,URL_LIKECOIN,DENOM_LIKECOIN,DIVISOR_LIKECOIN)

實際使用如下:

Formula 內使用嘅幣種(denom)唔常見,又為方便起見,以Named cell型式記錄於Setting worksheet 內。

以下我再列出其他Cosmos鏈嘅使用方式。

1.      Cosmos/ATOM

=CosmosAvailable(錢包地址,URL_ATOM,DENOM_ATOM,DIVISOR_ATOM)

=CosmosReward(錢包地址,URL_ATOM,DENOM_ATOM,DIVISOR_ATOM)

=CosmosStack(錢包地址,URL_ATOM,DENOM_ATOM,DIVISOR_ATOM)

2.      Osmosis/OSMO

=CosmosAvailable(錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO,DIVISOR_OSMO)

=CosmosReward(錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO,DIVISOR_OSMO)

=CosmosStack(錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO,DIVISOR_OSMO)

3.      Desmos/DSM

=CosmosAvailable(錢包地址,URL_DSM,DENOM_DSM,DIVISOR_DSM)

=CosmosReward(錢包地址,URL_DSM,DENOM_DSM,DIVISOR_DSM)

=CosmosStack(錢包地址,URL_DSM,DENOM_DSM,DIVISOR_DSM)

4.      Chihuahua/HUAHUA

=CosmosAvailable(錢包地址,URL_HUAHUA,DENOM_HUAHUA,DIVISOR_HUAHUA)

=CosmosReward(錢包地址,URL_HUAHUA,DENOM_HUAHUA,DIVISOR_HUAHUA)

=CosmosStack(錢包地址,URL_HUAHUA,DENOM_HUAHUA,DIVISOR_HUAHUA)

5.      Terra/LUNA

=CosmosAvailable(錢包地址,URL_TERRA,DENOM_TERRA_LUNA,DIVISOR_TERRA)

=CosmosReward(錢包地址,URL_TERRA,DENOM_TERRA_LUNA,DIVISOR_TERRA)

=CosmosStack(錢包地址,URL_TERRA,DENOM_TERRA_LUNA,DIVISOR_TERRA)

6.      Terra/UST

=CosmosAvailable(錢包地址,URL_TERRA,DENOM_TERRA_UST,DIVISOR_TERRA)

=CosmosReward(錢包地址,URL_TERRA,DENOM_TERRA_UST,DIVISOR_TERRA)

=CosmosStack(錢包地址,URL_TERRA,DENOM_TERRA_UST,DIVISOR_TERRA)


除咗以上使用,CosmosAvailable()更可於Osmosis 鏈上讀取OSMO以外嘅Assets。

例如要讀取Osmosis 內嘅LikeCoin,可以修改第3 parameter “幣種”做DENOM_OSMO_LIKECOIN, 最尾parameter “貨幣單位係數”則用DIVISOR_LIKECOIN,修改後formula 如下:

=CosmosAvailable(Osmo錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO_LIKECOIN,DIVISOR_LIKECOIN)

其他經港產大叔測試嘅Osmosis Assets有…

Osmosis 內DSM:

=CosmosAvailable(Osmo錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO_DSM,DIVISOR_DSM)

Osmosis 內HUAHUA:

=CosmosAvailable(Osmo錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO_HUAHUA,DIVISOR_HUAHUA)

Osmosis 內LUNA:

=CosmosAvailable(Osmo錢包地址,URL_OSMO,DENOM_OSMO_LUNA,DIVISOR_LUNA)

由於Cosmos地大物博,大叔時間、資金亦唔多,抱歉未能加入所有Keplr 十卜(support) 嘅鏈,但都希望今次分享嘅Cosmos Excel 小工具啱大家使用。如有疑問,歡迎留言,我會嘗試解答;如想加入其他Cosmos 鏈十卜,當然亦可以話我知,但我唔敢承諾可以短時間內加入(當然如果有點點實際支持,讓我可以有其他幣作測試,製作也可以快一點點 :P)


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论