柏柏
柏柏

在金融行業前線工作多年,中港兩邊走,對香港保險理財產品「滾瓜爛熟」,喜歡思考分析金融理財產品背後的設計理念,操作和銷售手法。 近年開始學習 Crypto Lending, 自稱「Crypto 體驗分析師」,不看技術圖表,親自落手落腳從申請帳戶,Crypto買賣,市場謠言,江湖傳聞,全球討論區中,對Crypto 這個市場的不同製成品作出另類體驗分析,從中獲得深層次的滿足感。

我的 Crypto Lending 之旅(1)

開始寫這個 Blog 的原因
這是我每週的活動 — 行山遠足

一向都想寫Blog, 睇人家每次玩 IG, 度晒成個故仔,自己都好羨慕,但係我又真係唔係特別鍾意影相,玩 boomerang,始終將自己諗法寫出嚟係自己覺得最舒服嘅狀態。不過成日都諗唔到一個自己有興趣嘅keep 住寫嘅題材。自己在金融行業工作多年,咁啱最近開始睇番投資 Crypto 呢個市場,亦發現 Crypto 這個行業的一些有趣東西,可以和大家分享,便把心一橫,開展自己的寫作體驗之旅吧!

相信很多人看這篇文章之前,都應該知道什麼是比特幣(BTC),坊間已經有很多事業嘅文章講解這個虛擬貨幣,咁如果你已經買咗BTC之後,下一步可以做乜嘢呢? 我的 Crypto Lending 之旅 這系列的文章便是由這裏開始

由始至終,自己都只是買BTC(當然我亦在開始學習其他crypto currency) , 基於一個簡單論點:長遠用有限産量BTC 對沖無限Fiat 霸權 (USD)!

早年由localbitcoins 開始買賣BTC 去了解這個市場,有賺過亦賣早了(有財務壓力),之後望住BTC價值節節上升,無奈但唯有接受。這幾年重新儲錢,去年開始學習了解這個市場,開了火幣交易所買賣BTC。由始至終,自己都只是買BTC(當然我亦在開始學習其他crypto currency) , 基於一個簡單論點:長遠用有限産量BTC 對沖無限Fiat 霸權 (USD)!當然要深入研究一隻crypto currency其實係一件好花時間嘅事情。BTC 我相信會係長遠有波幅有升幅。

再投資BTC,朋友講最好先買一個Cold Wallet,之後online 買了一個 Ledger Nano,因為自己IT出身(依家做金融有關工作)所以還可以大致了解Cold Wallet的基本運作,但操作上真的比較複雜,所以明白為什麼BTC放在裏面比較安全。Cold Wallet 用股票市場術語就是股票實物,不過這個「BTC股票」只會有股價的變動,而不會有股息。上年大概US$8000 入場,坐了一次過山車到今日。

今年將BTC 由Cold Wallet 拎出嚟主要係因為疫情嘅原因。‪ 疫情令各行各業停擺,自己Home Office 時間多了,工作上做Online Training 亦多了,便明白互聯網/Online 的發展會變成未來的趨勢。咁自己打工仔一名,每個月都仲係要還緊mortgage,但係有邊個唔想將自己嘅資產增值,不過做生意就唔好諗啦!營運成本,時間,心機,精力通通都計算。

發現Crypto Lending 今年開始真的發展起來,主要原因是大眾開始接受Crypto currency 是資產而不是收藏品

最後發現Crypto Lending 係這刻最有可能maximise 手上已經擁有的資產達至錢搵錢,便着手研究這個市場,發現Crypto Lending 今年開始真的發展起來,主要原因是大眾開始接受Crypto currency 是資產而不是收藏品(又或者醒覺原來USD 是可以無限量供應之後,市場上除了一般股票債券房地產,仲有啲乜嘢嘅投資嘅機會?),所以便下定決心將手上的 BTC 投資在這個市場。大家有乜嘢諗法歡迎留言分享,彼此學習。

我會在下一篇文章簡單介紹 Crypto Lending 這個理念。希望大家多多支持。

(此文章為本人之個人分享,文章內資料只供參考之用,並無意構成任何買賣的邀約或建議)

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论