TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

電影 - Oppenheimer - 奧本海默

寧得罪君子,莫得罪小人

呢個故仔就係話俾你聽,無論你有幾叻溝女,你嘅事業做得有幾好,都唔代表你可以面面俱圓咁啱人緣,得罪咗啲小人,就算你冇講過啲乜嘢都好,你都一樣會踩着佢條尾,搞到你身敗名裂。

不過咁都算大快人心,因為嗰條友都一樣咩都冇晒。

佢嘅生平學説知多啲,趣味就多啲,就算知得少係咪唔睇得?又唔係喎,因為知得少淨係睇人性轉折都夠你消磨。

三條時間線交叉,導演仲驚死你睇唔明,其中有條用埋黑白色添。三個鐘冇冷場,精鍊對白都夠你再三回味,文戲一樣拍到動作片咁,緊張到呢。

“Who want to justify his life?”

正如杜魯門話齋:「有邊個知係你做𠺢,咪又係話我。」

成套戲最令我驚喜嘅其實係個場赤裸私隱被揭,兼且老婆大發神威果幾場戲,好精彩,兩位女角好正。

好睇,勁推薦。

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论