TC's Choice
TC's Choice

荒木經惟説用寫真抵擋孤獨,用快門紀錄愛。我説用文字抵擋寂寞,用相片紀錄眼界。 FB: @tcpangraphy IG: @tcpangraphy

動畫 - 魔法少女小圓 - 魔法少女まどか☆マギカ



冇諗過10年前嘅一套動畫會顛覆我對魔法少女系列嘅想像,可能我對於魔法少女嘅想像只係停留於30年前高田明美做設定小忌廉之流又或者美少女戰士咁,若果唔係網台主持推介,單睇人物設定作畫我一定唔會睇,不過睇多少少又發覺佢加入一啲圖案平面設計戰鬥場面,美感安排上邊又有啲唔同。


能夠成為日本電視動畫史上獲得最多獎項包括星雲獎及14項大獎嘅作品,編劇虛淵玄嘅作品絕對值得你留意。


照樣係五個女仔,有師姐型、有朋友型、有冷酷型、有桀驁不馴型,一樣有吉祥物,成個設定熟口熟面,但係睇睇吓就發現:咦~有啲唔同喎。


成為魔法少女最基本嘅條件就係你有一個願望想實現,吉祥物就會幫你實現願望又令你成為魔法少女,繼而去打魔女,點知過冇兩集就發現點解有人死嘅,點解魔法少女唔夢幻嘅,你會發現咁暗黑嘅,咁顛覆嘅,絕對唔對路,甚至乎最後有啲佛偈添。又逆熵、又拯救宇宙、又因果,有幾多希望就有幾多絕望,縱有神通,不敵業力,要擺脫輪迴,就要超脱生死。


一連12集,一集半個鐘,若果你好耐都冇再睇魔法少女,甚至乎好似我哩種停留喺舊有魔法少女印象嘅,絕對適合你睇一睇,必定刷三觀。


By the way,Netflix 有得睇。



CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论