蕭德良
蕭德良

座右銘 : 以禪悟道 常用語句 : 大佬, internet 10秒搵到既嘢就唔好問我啦~ 唔好同我講百分之0.000001機會嘅嘢即係有機會 就算我講完全肯定嘅嘢都只係百分之99.999999

未命名

Clubhouse 用後感

足之可以用Android 玩吓Clubhouse,試吓有乜好玩,的確又同而家嘅社交app唔同,我會認為係收音機 phone in 嘅進化版,又黎睇吓呢個app可以留到幾多人~ 不過肯定可以搶咗一班youtuber 同交友apps 嘅生意,始終點解 internet 呢個餅咁大,都係因為呢班人平時冇乜機會社交,尤其出嚟做嘢之後,要安全擴寬圈子,Clubhouse比 交友app安全,又比追youtuber 多投入感,都算係突破到而家社交app嘅固有模式,唔錯~

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论