selftaughtmkt
selftaughtmkt

StrangeJoanne : 超級SLASHER /畢業於DESIGN / 打滾過MEDIA / 專業WRITER / 佛系PR / 研究下SOCIAL / 自學MARKETER #marketing不求人 #ig ※ 9噏當幫忙 港人優先適用 ※ 講人話.講實戰.講經驗

在敏感的香港下如何當個行銷人

: 做行銷同做人未必需要分開。

在壞時代裏設立底線

而且要知道及承認自己好壞

無論你係咪做行銷,敏感日子敏感字敏感話題,係呢幾年香港做嘢一定遇到嘅問題。

以前都仲可以表態,到而家連IKEA都唔敢亂咁抽水,可想而知事態幾咁嚴重。內心係一種色,表現出嚟少減隻色。

但係留喺度嘅人要生存,又唔想過度違背良心嘅話,最低限度只能堅持唔要染成另一種色,拒絕合理化自己違背公義的舉動。

個世界越係紛亂,越係黑白不分,我哋就要越清晰自己做緊乜,好同壞都應當要承認,先可以不至於變成壞人。

情況就如  @channelchk 拒絕某些客戶及其資金因而告急;而我則可以以我微小的力量支持某些品牌及機構。

另外, @treeholehk.psychology 有條YouTube片我想推介:5分鐘心理學《如何成為善良而又力量的人》 (link in bio)

大家加油!

CC BY-NC-ND 4.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论