拿哈哈
拿哈哈

熊人熊人變呀! 拿哈哈變呀! HEY!

大拿移 - 中秋節

在大國的第一個中秋節。

雖然寫完呢篇嘅時候應該已經過咗農曆八月十五,不過都先同大家講返句中秋節快樂啦!

除咗圓月,仲有木星。

今次唔係我第一次喺非出生地過中秋(後生啲嗰陣畀公司派駐過外地),但係應該係第一次完全無月餅過中秋。唔係因為大國無得買或者貴唔捨得買(不過又真係有啲貴),只係懶得去大中超揾蒞買,而且聽聞都係要買返啲放棄咗一兩代年輕人嘅牌子……咁算啦。

雖則無得食月餅,但係我哋今朝有得玩月餅。好幾個月前買咗嘅一副桌遊《月餅達人》無入到船運箱,特登擺落隨身行李等今日開箱。簡簡單單嘅一副應節桌遊,難得我家妹妹鍾意玩。

桌遊《月餅達人》

今晚我哋買咗Krispy Kreme嘅冬甩去大草地參加香港人中秋聚會。以前食過Krispy Kreme嘅冬甩一次咁大把,係當年Krispy Kreme撤離香港前喺最後一間喺機場嘅分店買嘅,可以算係一試難忘。大國超市都有冬甩買,亦算好食但係口感始終差啲。今晚當係過節豪少少就買Krispy Kreme食喇,小朋友食得好開心。其實冬甩又係圓嘅又係甜食,都好應節㗎!

冬甩都有啲係中間無窿嘅,絕對應節。

大國宜家過咗19點半個天仲未黑齊,未係太啱玩燈籠。不過一入黑加埋草地空曠濕氣重,好快就幾寒下,所以燈籠都唔玩得太耐。等埋月出,睇咗陣就返歸喇。

外國嘅月亮係咪圓啲大啲?圓就肯定一樣咁圓,但係我覺得細啲。呢邊無咁多高樓大廈,個天濶好多,相比之下我覺得月亮反而係細咗,哈哈。

幾鍾意呢兩張影住佢哋喺大草地望北斗七星嘅相。


CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论