lamkalo81
lamkalo81

Fight for our birth. Fight with our life. Flight for the liberation.

父母 反送中 我們需要您

其實我好氣憤大部分人都咁怯懦

好氣憤係街上見到大部分都係學生,佢地屋企人呢?

如果真係擔心,真係小心啲3個字就代表到你?

我好氣憤佢地乜都無做過就話現實就係咁架喇呢啲咁無聊既答案。

以前係咁依家就都會係咁,創傷後遺症?

我只係好心痛肯出黎撐頭家主力竟然係學生,佢地屋企人除左擔心就只係拋下一句小心。

你咁擔心好應該自薦一齊去,作為子女,我係有幾渴望我爸媽可以自發跟我黎,無奈現階段仲係不斷爭拗中。

到底係大部分父母都會同子女意見不合,定大部分都係變得怕事或者世界令你灰心?

但我最近學到只有自己可以永遠擺自己係個灰心失意既困局裡。

如果你覺得我地後生抗爭手法不當,你大可以親自到場一齊參與,教我地點先行得通。

如果你只係支持和平抗爭,我兩晚既經歷可以話你知如果你只係坐係度,警察真係無咩理由主動傷害你。

所有父母,你覺得件事咁唔貼身?你無做錯事就唔關你事?

今日通過左,我地所有學生都有可能被秋後算賬 愈多人參與集會,我地就愈唔需要武力解決。

希望你可以係今晚主動出黎支持你既兒女子孫朋友 所有學生,嘗試拉至少一個父母親參與,又多人啲又安全啲又快啲成事 發動親子集會 仲有,我唔只想你出黎行個圈收工番屋企睇直播,我想你留守。

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…

发布评论