甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《純碎hea》

8 Aug 2019, Thur (Day 70 晴, Puebla, Mexico )

話說今日留在Puebla hea行, 食完比琴日更少選擇同份量的早餐, 我就坐左係房hea左陣先出去。首先去左手信條街,經過左士多買左隻蕉 (3 peso), 再經過個賣啫喱布甸的街邊檔, 忍唔住買左個朱古力布甸食(10 peso), 普普通通啦!

之後行到去藝術品好多0既街, 好多靚碟好想買呀~ 可惜, 無能為力。

本來嘗試行每一條街, 但發覺自己無咩記性, 好難行得晒。 而突然, 我好想食返前日的炸魚, 所以根據記憶行去搵, 可惜只搵得返間士多買左盒果汁 (8.5 peso), 咁唯有順道去街巿買雞肶 (16 peso)做今晚晚餐, 同埋買左2個豬仔包頂肚 (5 peso)。

又再hea多陣就出去行返centro, 呢到真係堅多教堂, 經過嘅都有十幾座, 今次真係有一部份係街頭兜到街尾。 行行下行到去坐去Cholula巴士嗰到, 我去埋超巿買左枝蘋果汽水就打道回府。 但返到去望下個地圖原來附近仲有公園, 我見咁早又去左行個圈, 都幾舒服。


已用:56.5 peso 

3 peso蕉

10 peso 朱力布甸

8.5 peso果汁

16 peso雞肶

5 peso 包

6 peso 朱力包

8 peso蘋果汽水

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论