甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《我以為係musical, 原來係民旅服裝show》

(编辑过)
23 Jul 2019, Tue (Day 55 晴,Oaxaca, México )

今日是沒有玩伴的日子, 因為Jacqueline同Feranando都走了, 另一個朋友仔就晨早去左tour。所以我今日容許自己瞓到宿十點起身食早餐。


其實呢到早餐唔錯, 有炒蛋, 火腿、 今日仲有紅黃西瓜、哈蜜瓜同蜜瓜, 而原來蕉仲係自己任攞添;另外仲有我唔食的穀物早餐, 當然多士唔少得, 佢個芒果醬仲勁吸引添!

今日主要節目係去theatre睇musical, 其他可以話係無行程, 所以我又持續勁hea。不過, 我就喺Jacqueline未出發前一齊去market食佢嘅早餐同飲我的朱奶 (30 peso) 。

之後佢買野比媽媽, 而我仲返hostel hea左陣就動身去

Museo de las Culturas de Oaxaca到睇展覽。不過出發前reception無啦啦叫我轉房, 我見佢喺我未正式有房之前曾經努力幫我搵廁所, 好啦,我就為佢動一次身啦! 其實轉去4人女仔房我係有so的, 只係好唔鍾意轉嚟轉去。

轉完房正式出發行去位於教堂隔離嘅博物館,入場費75 peso, 排緊隊時有個叔叔見到我個傷口, 同我講要好好料理, 如果唔係會感染。 我話感染左喇, 都睇左醫生, 而家康復緊, 佢仲提我用清水肥皂清潔, 咁叻嘅, 我個護士朋友都係咁敎我架!跟住我就排隊買飛入場 (75 peso), 過安檢時因為有遮有水, 所以要寄存。

入到去, 幾大下喎, 其實幾抵睇, 似我上次去古巴睇好得意公仔民族野, 但只有西班牙文解說,完全無英文囉。 所以呢, 我都係睇過就算, 因為根本唔知邊樣打邊樣。

但呢到都靚, 的窗影出去又靚, 所以個價錢係抵嘅。

最勁係咩, 洗錢嗰部份, 我係museum到見到frida postcard (100 peso 5張), 之後再問起寄香港嘅郵票, 18 peso 1 set, 買左19 set, 其實之前問過間疑似郵局嘅野, 寄香港post card係15 peso一張, 但佢地唔係stamp, 只係印價錢的貼紙, 咁只差3 peso, 我梗係揀郵票啦! 就係咁, 我用左352 peso買郵票。

跟住諗住去botanic garden, 點知唔止要錢, 仲一定要跟團, 仲要英文團唔知好似星期二、六先有, 算, 我放棄。之後又去銀行撳左6000 peso, 丫, 其實的錢真係洗得幾快喎。 跟住返hostel又hea左陣再出去諗住食tortas, 點知行過見到間cafe burrito只係20 peso, 所以諗住試下, 估唔到個burrito咁細份, 但其實幾好食, 再加左杯朱古力con pan, 細杯過market飲, 但味道差不多 (45 peso total)。 由於時間唔上唔落, 所以周圍行打發時間, 丫, 就係咁比我遇到琴日搵唔到嘅小型巡遊, 但都ok得意。

時間差唔多我就去左Teatro Macedonio Alcala排隊等入場, 原來200 peso同150 peso係分開兩邊排, 我其實滿心期待, 但結果不似預期, 我除左覺得自己睇左靚衫外, 完全唔知想點, 又唔係跳舞, 又有旁述, 仲有土炮effect, 我直情恰眼瞓。 不過算啦, 唔睇唔知, 最多無下次。

跟住返去沖涼搞埋的野瞓。


已用:933 peso 

50 peso choco milk (其實應該30 peso gei)

300 peso dress

75 peso Museo de las culturas 

100 peso frida kahlo postcard

92.44 + 259 peso Stamps (19 sets)

45 peso Burrito + chocolate con pan

8 peso水

3 peso Banana

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论