甘米
甘米

love nature, love travel, love drawing, love photographing

My little detour - 《感覺不似預期》

21 Jul 2019, Sun (Day 53 晴->大雨 ,Oaxaca, México )

架通宵巴差不多10:30am已到Oaxaca, 即係車程無11個鐘。 其實條車路都係山中繞嚟繞去, 咪話唔牙煙。 到左之後我喺巴士站用ADO apps check下有無巴士去Mexico city, 但太多option唔識揀, 所以去左櫃枱問, 唔平喎, 無折7xx peso, 有折即凌晨1點嗰的折完差不多500peso。 費事又咁衝動, 我決定去hostel check in 完再諗。

去到check in時仲清潔緊, 所以喺lobby hea住先, 但reception女仔都幾好, 主動問我隻腳咩事, 又諗住幫我消毒。 咁啱頭先經過見到有間tour 去Mexico city 250 peso, 問佢信唔信得過, 點知有另一check in女仔答左話有2nd class bus去Mexico, 但250 peso 仲平過2nd class (其實喺Mexico嘅前段出遊, 我全部巴士飛都喺ADO巴士站買, 雖然間中由唔同公司駕駛, 但非常方便。 不過嚟到Oaxaca先仲口原來有咁多唔同公司嘅巴士線, 仲有分一等二等, 而冄巴士站好分散, 我都有D confuse)。我仲問埋今日個festival同明天festival地點, 原來今日嗰個要搭巴士去, 咁算啦, 我放棄, 留返明天玩盡d。

其實呢間hodtal都真係...幾殘

點幾可以攞房, 之後去危地馬拉大使館望,中途買左果汁7 peso, 大使館預期之內無開, 咁我唯有轉行超巿買個muffin, 麵包同飲品 (20 peso)。

無影muffin, 影左蛋糕

之後去左個tour問, 真係250 peso去Mexico City, 係佢鋪頭位置上車, 但落車地點係一個monument, 如果真係6個鐘到, 我咪4點幾係街? 諗諗先。 最後見有時間, 去埋2等巴士站問, 350 peso去Mexico city centre, 感覺落車點有保障d, 就算太早都可以stay 巴士站嘛, 扑槌買左 (350 peso)。

之後不停落雨, 好辛苦先冒雨返到hostel, 見到同房墨西哥女仔 Jacqueline, 仲相約佢明天一起去festival添。

不過其實今日睇香港新聞好唔開心,竟然可以縱容黑社會無差別打人係咩世界, 天祐香港, 懲罰壞object。



已用:1077 peso (1400 peso debit card)


600 peso 3 nights hostal

100 peso deposit

7 peso 果汁

20 peso果汁+ 包+ muffin

350 peso bus ticket to mexico city

CC BY-NC-ND 2.0 版权声明

喜欢我的文章吗?
别忘了给点支持与赞赏,让我知道创作的路上有你陪伴。

加载中…
加载中…

发布评论